Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte GTA: IV for noen dager siden (ja jeg vet det er sent, men jeg så det til 45kr og slo til).

Problemet jeg har er at hvis jeg beveger musa for å rotere kameraet eller kjører en meter framover fryser pcen i 3-5 sekunder. Jeg kjørte Benchmark testen med 1280x1024 og andre grafikk settings på ca 50%. benchmarken testen gikk helt glatt og jeg hadde average fps på 45 (Ikke noe å rope hurra for, men helt spillbart). Ingame har jeg gått ned til 800x600 og alt på 0 og jeg har fortsatt problemet som jeg skrev om ovenfor.

Specs på PCen er et nvida geforce 8800 GTS 640 MB skjermkort, amd athlon dual core 6000+ og 4 GB ram.

Modern Warfare 2 spiller jeg med 1280x1024 med alt på maks og ligger på rundt 80 fps, Starcraft 2 går silkeglatt. Fallout 3 1280x1024, alt på maks går også glatt (dypper under 30 fps noen steder, men det er sjeldent).

Krever GTA:IV faktisk såpass mye at jeg ikke kan kjøre det på 800x600 med alt på low engang eller har jeg gått glipp av noe?

EDIT: har selvfølgelig nyeste drivere installert, har ikke prøvd med gamle drivere.

Endret av Bjoolz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd Gta 4 med nesten samme specs og du skal kunne kjøre det på 1280 x 1024 med rundt 20-30 av candy på. Har du prøvd å avvinstallere driverne og installere på nytt? Har du hatt andre skjermkort(ati) som det fortsatt ligger drivere fra? Kjør leggtil/fjern programmer og sjekk om andre drivere ligger der. Slett alle, installer nye.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...