Volundr_InnleggNO Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Lyst på World of Goo, Aquaria, Penumbra Overture, Gish, Lugaru HD, eller Samorost 2? Nå kan du få dem alle sammen i pakken The Humble Indie Bundle - og prisen bestemmer du selv! Alle spillene er 100% uten DRM, og fungerer på Windows, Mac, & Linux. http://www.youtube.com/watch?v=M7Aw5C7WQ6g The Humble Indie Bundle is a unique kind of bundle that we are trying out. Pay what you want. If you bought these five games separately, it would cost around $80 but we're letting you set the price! All of the games work great on Mac, Windows, and Linux. We didn't want to leave anyone out. There is no middle-man. You can rest assured that 100% of your purchase goes directly to the developers and non-profits as you specify (minus credit card fees). We don't use DRM. When you buy these games, they are yours. Feel free to play them without an internet connection, back them up, and install them on all of your Macs and PCs freely. Your contribution supports the amazing Child's Play charity and Electronic Frontier Foundation. By default, the amount is split equally between the seven participants (including Child's Play and EFF), but you can tweak the split any way you'd like. Endret 9. mai 2010 av Volundr Lenke til kommentar
Volundr_InnleggNO Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Har hørt at hvis du betaler mindre enn ca. $0.40 så koster det utviklerne penger på grunn av betalingsmetodene, så det kan kanskje være greit å betale litt mer... Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Overraskene hvor lite folk egentlig betaler. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Yep, moralsk sett er det ikke så mye å skryte av Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hmm, denne ligger jo i diskuter artikler da, men det skader vel ikke å nevne denne gode saken flere ganger. Mitt bidrag (66$) løftet faktisk gjennomsnittet med nesten 0,5$. Kom igjen folkens, dere kan da avse skarve 100 kr (16$), etter å ha prøvd alle spillene kan jeg si den er verdt minst det dobbelte. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Et godt tiltak, som jeg kommer til å støtte. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Må bare dobbeltsjekke at PayPal-kontoen er ved like, så skal jeg betale minst $30. World of Goo og Penumbra er verdt det hver for seg, alene. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Aquaria er minst like bra, helt utrolig vakkert spill. Kanskje noe av det beste jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Volundr_InnleggNO Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Alle som har kjøpt The Humble Indie Bundle får nå Samorost 2 gratis. Spillet er laget av Amanita Design, utviklerne bak Machinarium. Det er forresten bare to dager igjen av salget, så om du ikke har kjøpt pakken ennå så er det på tide å gjøre det nå! Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Fy for en bra pakke. Betalte 100kr jeg, mye pga russetida som tar det meste av pengene mine for tiden Lenke til kommentar
Volundr_InnleggNO Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Nå er det litt over ni timer igjen av salget. De har fått inn godt over $880,000 og gjennomsnittssummen kryper oppover mot $9. Siste sjanse! Lenke til kommentar
-------------------------------------_ Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 De fikk over en mil dollar!!! http://www.wolfire.com/humble woooow! Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Wow, det var imponerende! Kult å se at average-prisen gikk fra 0,2 dollar eller hva det var til ~10 Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 ja, da var dette kjøpt og betalt, men skulle ønske jeg kunne betalt mye mer enn jeg gjorde siden jeg syntes dette er noe som virkelig er verdt og bruke penger på. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Brukte $16. Aner ikke om jeg vil like spillene en gang, men det var et bra tiltak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå