Gabriel Shear Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 http://home.no.net/dude/Windows%20Feil!!.JPG En kompis fikk denne feilmeldingen på en dell maskin når han tok Windows update. Fikk heller ingen mulighet til å trykke "Fortsett likevel" tull? Hva er det som gjør det!? Sier bare en ting - MS SUCKS :o Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 hehe.. kjipe greier.. blir nok ikke det mest stabile oset med en gang windows tror jeg.. Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 http://home.no.net/dude/Windows%20Feil!!.JPG En kompis fikk denne feilmeldingen på en dell maskin når han tok Windows update. Fikk heller ingen mulighet til å trykke "Fortsett likevel" tull? Hva er det som gjør det!? Sier bare en ting - MS SUCKS :o Be han bruke all tia til å få CS til å funke i GNU/Linux da..... Lenke til kommentar
anbar Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 det tar da ikke lang tid... beregn 45 min eller mindre.... gjør du det vanskelig, beregn mer! Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Microsofts egne oppdateringer har ikke passert logotesten Den var god Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Microsofts egne oppdateringer har ikke passert logotesten Den var god Holdt på å drite på meg når kompisen min fikk det opp.. så sinnsykt morsomt Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Ser det ut som om jeg er overrasket? (Svaret er nei, dersom noen misforsto) :wink: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hva om han prøver å laste ned patcher som ikke er kompatibel med Windows XP versjonen hans da? (Norsk versjon). Hva prøvde han egentlig å laste ned? Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Kult!, går ut fra dette er HomeEdition - den har 3 ganger så mye feil som professional Send det på epost til Microsoft i Norge eller legg ved en link til det så de får rettet det opp! Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Rart at vi ikke har sett en slik melding før... Jeg vil tro de fleste windows-brukere oppdaterer os'en jevnlig...? Dette lukter bilde-manipulering lang vei... Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Rart at vi ikke har sett en slik melding før... Jeg vil tro de fleste windows-brukere oppdaterer os'en jevnlig...? Dette lukter bilde-manipulering lang vei... Du har kanskje riktig der, var litt dårlig kvalitet på bildet. En og annen piksel reduserer mye. Men vi får tro han siden det er Windows HomeEdition det er snakk om - kanskje det er en eller annen hardware komponent som ikke virker også. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Det kan virke som at han som bruker maskinen ikke er noen XP-guru, siden han både bruker den bakgrunnen ( ) og fordi han har Winzip quick-pick enabled... (Dette var bare to eksempler) Hvem gidder egentlig å bruke ressurser på slikt? :wink: Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Det kan virke som at han som bruker maskinen ikke er noen XP-guru, siden han både bruker den bakgrunnen ( ) og fordi han har Winzip quick-pick enabled... (Dette var bare to eksempler) Hvem gidder egentlig å bruke ressurser på slikt? :wink: Vi er litt kritikere her, la merke til ikonet for skrivebordsopprydding også. Det kan du slå av ved å høreklikke på skrivebordet og velge -> egenskaper -> Skrivebord -> Tilpass skrivebord og krysse bord opprydding på skrivebordet. QuickPick for WinZip er bare tull, ikke glem å slette alle programfolderen til WinZip i startmenyen når du først fjerner det. Jeg sparer ikke på linker jeg ikke bruker Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 SE se!! Han har forandra ikonet på "spel" mappa, OG bruker getright, elajt bruker spør du nå meg. SIKKERT XP sin feil ezzz Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 hehe.. det er home edition han kører ja! Og for dei som trudde bildet var manipulert så er det IKKE det Oppdateringa han installerte var en "kritisk oppdatering" som fikset et sikkerhetshull i IE. Lenke til kommentar
frenzy81 Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Nei, meldingen er nok reell den. Logo-testingen er vel dette greiene som kommer opp i 95% av tilfellene ved installering av programmer. Der man må trykke "fortsett SELV OM testing ikke er bestått" eller noe... Tror det er en slags autentisitets-test fra MS, og de tester om programmet du installerer har en slik logo... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg fikk akkurat lik melding da jeg lasta ned directx 9a gjennom Windows Update på fattern sin pc... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå