filiabel Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) har 30 spenn på en av profilene på ps3, men den spiller jeg ikke cod på. om jeg kjøper map packen på profilen som ikke spiller cod på, får jeg alikevel map packen på den andre også automatisk?! eller må jeg kjøpe pakken på brukeren jeg spiller cod på? Du kan laste ned fra hvilken som helst konto på din konsoll for og så spille innholdet på din vanlige konto. Dette er vanlig for de som deler sin konto med kompiser så de deler på nedlastet innhold i fra PSN. Takk Endret 5. mai 2010 av filiabel Lenke til kommentar
filiabel Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 vet noen når på dagen map-packen kommer? Lenke til kommentar
nyklo_InnleggNO Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Det lurer eg også på... (til PS3) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Da er den ute til PS3, 107 kr koster den for de som ikke fikk kode. Lenke til kommentar
filiabel Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 er det noen andre som får error code 80023103 når de skal adde funds til wallet?! HJELP!!!! Lenke til kommentar
Kyrios Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Noen som vil gi bort en ps3 nøkel? Lenke til kommentar
filiabel Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 til alle som har lastet ned map pack på ps3.. dere må laste nedden nederste filen på download list.. alle over fungerer ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå