Gompen_InnleggNO Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 nå skal det games MW2 Lenke til kommentar
Larzo Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Noen som har lyst på koden til pc? Veldig gjerne! Lenke til kommentar
jgfka5y7oa75does9f7durt4kwjhsd Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg tar gjerne imot Kan bytte mot en kopi av Team Fortress 2, hvis det er ønskelig Lenke til kommentar
Brysjj Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Noen som har lyst på koden til pc? Det ville vært bra ja, kunnte tenkt meg en kode til den, internettet var bugga når jeg skulle delta, så jeg satt foran pcen og sa FAAAAAAEN. om du kunne, reply? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Desverre er den gitt bort Det vil si, jeg fikk den. Beklager. Endret 4. mai 2010 av Quakecry Lenke til kommentar
Larzo Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Noen som har lyst på koden til pc? Veldig gjerne! Bare stryk meg, fant en mail i søppelposten Lenke til kommentar
J&J Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Vi deler ut 200 brettpakker til PC og PS3. Les hele saken Heisann! Jeg fikk en mail hvor det sto jeg hadde vunet, det er en time siden. Men hvor blir det av koden ? Kommer den senere eller hva skjer ? Eller er det fordi den ikke kommer ut før i morgen at vi ikke får den før i morgen ?? Er litt nysgjerrig Lenke til kommentar
Brysjj Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Vi deler ut 200 brettpakker til PC og PS3. Les hele saken Heisann! Jeg fikk en mail hvor det sto jeg hadde vunet, det er en time siden. Men hvor blir det av koden ? Kommer den senere eller hva skjer ? Eller er det fordi den ikke kommer ut før i morgen at vi ikke får den før i morgen ?? Er litt nysgjerrig Om det er en Ps3 kode får du mest sansynelig vis ikke før i morgen. fordi ps3 versjonen kommer ikke før i morgen Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Tror ikke det er tilfelle, da jeg akuratt fikk min ps 3 kode Lenke til kommentar
Alan Drake Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Nei, jeg er alltid for treg når det er sånne utdelinger på spillsider. Er dere HELT sikker på at dere ikke har noen flere Stimulis pakker til PS3? Det aller verste er at jeg har 105 kroner på PSN kontoen min, håper det ikke står riktig på artikkelen deres om at det koster 115, da kommer det til å bli en tung dag. Lenke til kommentar
Baldrick_InnleggNO Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Tror ikke det er tilfelle, da jeg akuratt fikk min ps 3 kode Jeg har enda ikke fått min PC kode Jeg var en av de første som vandt, og fikk bare : "Gratulerer, du har vunnet tilgang på «Stimulus Package» " Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Jeg har hørt rykter om at koden ikke kan aktiveres/map pack'en ikke spilles før i morgen.. Er dette tilfelle? EDIT: Jah... det står jo faktisk artikkelen det, ja.. Endret 4. mai 2010 av Mokko Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Heisann!Jeg fikk en mail hvor det sto jeg hadde vunet, det er en time siden. Men hvor blir det av koden ? Kommer den senere eller hva skjer ? Eller er det fordi den ikke kommer ut før i morgen at vi ikke får den før i morgen ?? Er litt nysgjerrig Se her: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=13851&view=findpost&p=314605 http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=13851&view=findpost&p=314616 Hei FIkk mail om at jeg vant, fikk også med kode Er denne koden fortsatt gjeldende? Isåfall hvor på steam aktiverer jeg den? PC-koden du fikk kan aktiveres i Steam ved å trykke på "Games" i toppmenyen, deretter "Activate product on Steam". Endret 4. mai 2010 av TST Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Noen som har en kode til PS3 som dei har lyst å gi vekk til meg? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Nårtid sender dere koden Fikk bare "Gratulerer, du har vunnet stimilus package" og venter fortsatt på koden Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Gratulerer til de som vant og hatten av til Gamer.no som til stadighet overrasker med konkurranser og premier:) Når det er sagt så vil jeg bare påpeke hvor teit det hele er med å lansere små addon pakker med noe som i det hele tatt burde hvert gratis eller hvert mulig å lage i et modde miljø. Hva blir det neste? 5 nye våpen for 200 spenn? Håpløst....selv har jeg mistet smaken på MW2.. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Heldig med tida idag skjønner jeg...Var innom i 2-3-tida og nå halv 7...Bingo! Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Har fortsatt ikke fått koden min, selv om jeg fikk en mail der det sto at jeg vant. Anyone? Til PC btw. Endret 4. mai 2010 av Patrick1991 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ja, vi venter nå fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå