fiskfisk Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 de som har fått e-mail der det står Gratulerer, du har vunnet tilgang på «Stimulus Package» men ingen kode er garantert kode senere i kveld ikke sant? Yep. Koden er allerede din, du har bare ikke fått vite hva den er. Vi liker å holde slike hemmeligheter for oss selv. Mail kommer i kveld. Lenke til kommentar
H3NNING Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Tusen takk gamer fikk min nøkkel med ein gong! dette skal bli kjekt Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 kjedelig at folk ikke får meldt seg på konkurransen :S synes dere kunne latt konkurransen gå litt lengre før dere delte ut. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hehe, flott at det bare var en liten feil, venter spent til i kveld. Kjempeflott at dere har konkurranser som dette! Lenke til kommentar
Vertical Limit Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Skulle egentlig vært til Xbox også, for da hadde broren min vunnet og Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Varte ikke lenge denne konkurransen nei Lenke til kommentar
Baldrick_InnleggNO Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 de som har fått e-mail der det står Gratulerer, du har vunnet tilgang på «Stimulus Package» men ingen kode er garantert kode senere i kveld ikke sant? Yep. Koden er allerede din, du har bare ikke fått vite hva den er. Vi liker å holde slike hemmeligheter for oss selv. Mail kommer i kveld. Hei, min kone fikk koden på pc og gikk inn på steam og aktiverte koden. Men ingenting var klart for nedlasting, også sjekket jeg DLC siden på steam og der står det at det ikke blir aktivert før om 4 timer. Har vi mistet DLC greiene da, eller kan hun laste det ned om 4timer? Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Tusen takk gamer.no. Var nesten sikker på at alle kodene var revet vekk, tror jeg er en av de siste som fikk. Endret 4. mai 2010 av Traktor Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Tusen hjertelig takk til Gamer.no! Holder meg oppdatert hver dag takket være den flotte siden deres. ^_^ Endret 4. mai 2010 av Patrick1991 Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 115 kroner for 5 brett? HAHAHAHAHAHA! Lenke til kommentar
Vertical Limit Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 115 kroner for 5 brett? HAHAHAHAHAHA! Er ikke billig nei Lenke til kommentar
Zarax Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hm, fikk ikke svar engang selvom jeg sendte inn med en gang. jaja Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 115 kroner for 5 brett? HAHAHAHAHAHA! Er ikke billig nei Ikke glem at to av bretten er resirkulert i fra COD4 Så i teorien er det whooping 3 nye brett. De veit hvordan man skal sko seg nå om dagen, er bare å mimre tilbake til den tiden man kunne benytte seg av brukerlagde brett og modifikasjoner uten å ty til mikkmakk som bryter med EULA. Lenke til kommentar
lolage Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 tusen takk, fikk sikra pack til 2 venner også Lenke til kommentar
Karl_N Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Yay, første gang jeg har vunnet noe her Jeg trodde først at jeg var blant de uheldige igjen, men så hadde jammen mailen fra Gamer havnet som søppelpost. Lenke til kommentar
Ulle-Boy Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Nice, tusen takk, Gamer ! : D Lenke til kommentar
Chris2ter Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hei FIkk mail om at jeg vant, fikk også med kode Er denne koden fortsatt gjeldende? Isåfall hvor på steam aktiverer jeg den? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Konkurransen er over, allerede? Lenke til kommentar
Larzo Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Har ikke fått mail, selvom det sto at jeg skulle få om 5-10 minutter? Endret 4. mai 2010 av Larzo Lenke til kommentar
Vertical Limit Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Noen som har lyst på koden til pc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå