OHJohansen Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 NÃ¥ kan du dele dine erfaringer med andre lesere. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Hvordan hindres abuse? Altså at mann skryter av sin egen butikk? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Hei. Siden alle må oppgi fullt navn, og alle erfaringer må godkjennes manuelt har vi forholdsvis god oversikt. Vi vil likevel aldri være 100% sikre, men en nettbutikk vil neppe komme heldig ut av det hvis de blir avslørt. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Vil uansett ikke anbefalle å handle fra netshop om man vil ha varen "raskt". De er så treige på å levere Pcen min, at de har skiftet leveringsdato TO GANGER. Ventet snart en måned nå. Skal avbestille imorgen. Latterlig nettbutikk. Lenke til kommentar
Gjest Morten Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Vil uansett ikke anbefalle å handle fra netshop om man vil ha varen "raskt". De er så treige på å levere Pcen min, at de har skiftet leveringsdato TO GANGER. Ventet snart en måned nå. Skal avbestille imorgen. Latterlig nettbutikk. Da har du vært veldig uheldig med netshop, handlet hjemmekinoanlegg der og det leverte de på døren etter 3-5 dager.. hjalp til med å bære alt inn osv sjaføren der. kjøpte og tilleggs utstyr til stereoanlegget seinere og ingen problemer med leveringen. kjøpt også logitech g19 tastatur, kom etter 2 dager. Du har ikke kjøpt noe som de har på fjernlager da? for da kan det fort ta litt tid siden det ikke er på deres lager? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 En grei huskeregel er vel å sjekke om man kan kontakte nettbutikken ved å velge "Kontakt oss" eller "Infosenter" eller noe liknende. Finner man ikke det så er de sannsynligvis ikke noen man kan stole 100% på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg