V. Haugen Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Flere raser mot at mobiloperatøren Lycamobile har gjenoppstått i Norge. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Vegard: NwN og Lebara er ikke et søsterselskap, de er merkenavn i samme selskap. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Vegard: NwN og Lebara er ikke et søsterselskap, de er merkenavn i samme selskap. Det stemmer - rettet. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Skulle gjerne ha hørt hva lycamobile hadde å si om saken Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Skulle gjerne ha hørt hva lycamobile hadde å si om saken Vi også, og nå har vi endelig fått tak i Lycamobiles norgessjef som ønsker å uttale seg om saken. Artikkel kommer senere i dag på Mobilen.no. Oppdatert: Vi venter på en offisiell uttalelse fra Lycamobiles norgessjef. Endret 5. mai 2010 av Vegard Haugen Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvis du har sansen for bisarr humor, er hjemmesidene deres et must. Hva synes dere om formuleringer som "Vår Fantastiske anrope priser" og "Å bruke Lycamobile er enkel, bare klikke nedenfor for å lære mer". Solgte de kebab i den forrige jobben, eller? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hehe, tipper har brukt google translator:p dårlig de ikke har kommentert enda Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg har selv jobbet for Lyca. Jeg opplevde at det ikke var et seriøst selskap, de tok iallefall ikke hensyn til arbeideren deres. Og andre arbeidere var veldig misfornøyde. Selv har jeg aldri brukt kontantkort fra Lyca, men det forbauser meg ikke om at det er prisjuks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg