Shadow_InnleggNO Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Hei jeg bruker Internet Explorer 8 og første gang jeg åpnet den så velger man instillinger og standard søkeleverandør etc. men så valgte jeg å ikke lagre søkeord altså når man skriver inn for eks. innloggingsnavnet i boksen men den "huskes" ikke og vises ikke når man trykker pil ned. Så er det noen som vet hvordan man kan skru på lagring av ord man skriver inn? Beklager hvis jeg skrev litt rart jeg er ikke så flink til å forklare sånt. Endret 4. mai 2010 av Shadow Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Verktøy -> Alternativer for Internett -> innhold -> Autofullfør så krysser du av husk passord og brukernavn . Edit: Beklager forsto nå først hva du mente. Men det er på samme sted under Autofullfør Bare over der du krysser for passord og brukernavn saken. Endret 10. mai 2010 av Anderwin Lenke til kommentar
Shadow_InnleggNO Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Verktøy -> Alternativer for Internett -> innhold -> Autofullfør så krysser du av husk passord og brukernavn . Edit: Beklager forsto nå først hva du mente. Men det er på samme sted under Autofullfør Bare over der du krysser for passord og brukernavn saken. Tusen takk nå fikk jeg det til. Jeg gikk på Verktøy > Alternativer for Internett > Innhold > Autofullfør > Innstillinger > Setter et kryss på boksen der det står "Skjemaer" og trykker "Ok" Igjen tusen takk for hjelpen Endret 11. mai 2010 av Shadow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå