Hypsilofodonten Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Burde vert en egen kategori for elektro/elektronikk på forumet da. Litt vannskelig og finne denne elektronikk emnet som er gjemt under overklokking. Bare en tanke siden spørsmål om jording, ups lyn og torden osv er spørsmål som ofte dukker opp i mangen forskjellige kategorier... Hadde vert enklere for forumets brukere om all ekspertisen låg samla på en plass Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 en god tanke som jeg støtter fullt ut. DrE Lenke til kommentar
Novec Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Vi har satt igang en diskusjon internt rundt mer eller mindre fullstendig omlegging av forumkategoriene. Inntil da får dere ta til takke med overklokking/elektronikk ;-) Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 ett slikt viktig evne bør ikke glemmes Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Enig der. Burde opprettes flere elektro-kategorier. Før eksamen i fjor hadde jeg et spørsmål om motorprinsippet og det ble litt dumt å poste det under Annet (det var det jeg gjorde). Kunne jo ikke poste det under Elektronikk siden en elektromotor ikke har det fnugg av elektronikk inside Opprett iallefall noe ala Annet om elektro eller noe i den duren. Det tror jeg mange hadde satt pris på. Ser en del missbruk av elektronikk-kategorien. Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 tror det er mangen som poster i annet om hardware/ annet osv som ikke er klar over at elektronikk kategorien finst. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Enig der. Burde opprettes flere elektro-kategorier. Før eksamen i fjor hadde jeg et spørsmål om motorprinsippet og det ble litt dumt å poste det under Annet (det var det jeg gjorde). Kunne jo ikke poste det under Elektronikk siden en elektromotor ikke har det fnugg av elektronikk inside Opprett iallefall noe ala Annet om elektro eller noe i den duren. Det tror jeg mange hadde satt pris på. Ser en del missbruk av elektronikk-kategorien. Missbruk og missbruk... Har sett værre forum Elektromotorer, sikringer, jording osv, dekkes intill videre greit av dette: "Kategorien "Elektronikk" er for diskusjoner rundt spørsmål som er relatert til elektronikk, elektrisitet, motstander, LEDs og så videre." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå