Gå til innhold

Elektro/Elektronikk burde jo vert en egen kategori.

Anbefalte innlegg

Burde vert en egen kategori for elektro/elektronikk på forumet da. Litt vannskelig og finne denne elektronikk emnet som er gjemt under overklokking. Bare en tanke siden spørsmål om jording, ups lyn og torden osv er spørsmål som ofte dukker opp i mangen forskjellige kategorier... Hadde vert enklere for forumets brukere om all ekspertisen låg samla på en plass :p

:yes::yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Enig der. Burde opprettes flere elektro-kategorier. Før eksamen i fjor hadde jeg et spørsmål om motorprinsippet og det ble litt dumt å poste det under Annet (det var det jeg gjorde). Kunne jo ikke poste det under Elektronikk siden en elektromotor ikke har det fnugg av elektronikk inside :)

Opprett iallefall noe ala Annet om elektro eller noe i den duren. Det tror jeg mange hadde satt pris på. Ser en del missbruk av elektronikk-kategorien.

Lenke til kommentar
Enig der. Burde opprettes flere elektro-kategorier. Før eksamen i fjor hadde jeg et spørsmål om motorprinsippet og det ble litt dumt å poste det under Annet (det var det jeg gjorde). Kunne jo ikke poste det under Elektronikk siden en elektromotor ikke har det fnugg av elektronikk inside :)

Opprett iallefall noe ala Annet om elektro eller noe i den duren. Det tror jeg mange hadde satt pris på. Ser en del missbruk av elektronikk-kategorien.

Missbruk og missbruk... Har sett værre forum ;) Elektromotorer, sikringer, jording osv, dekkes intill videre greit av dette: "Kategorien "Elektronikk" er for diskusjoner rundt spørsmål som er relatert til elektronikk, elektrisitet, motstander, LEDs og så videre."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...