Gå til innhold

Nytt Headset

Anbefalte innlegg

Hei.

Etter at mitt trofaste Koss SB45 knakk her om dagen så er jeg nødt til og skaffe et nytt gaming headset. Har lyst og prøve noe nytt nå etter 3 stk SB45 over de siste 5 årene :)

Derfor trenger jeg noen tips om hvilket som blir mitt neste!

Jeg trenger et headset som funker til spilling (FPS+MMO) Derfor må headsettet være godt og ha på hodet og mic'n må fungere bra :)

Post gjerne en link, men skriv litt om posetive og negative sider(om det er noen)

Mvh TwiX

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Logitech G35 er det som jeg kjøpte inn for ikke så altfor lenge siden. Hadde aldri brukt et headset før, og ble frelst av lyden. 7.1 lyd er elsk, og høres faktisk ut som at du har flere høytalere plassert rundt i rommet. Micen er knall, den leverer god lyd, og støyer lite/ingenting. Den sitter som et skudd og er ikke ubehagelig (selv ikke for meg med briller). Den er til en overkommelig pris også.
Lenke til kommentar

Hei. Takk for svaret, men er kanskje litt dyrt for meg for øyeblikket (Lønna i militæret er ikke mye) Men vurderer den :)

Til dere andre! Jeg trenger fortsatt flere tips! Hadde satt utrolig stor pris på om flere gidder og bruke noen minutter og gi meg litt info om DITT favoritt headsett :)

Mvh TwiX

Lenke til kommentar

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=502923

+ Suverent å ha på hodet, lyden er meget god for den prisen, holdbarhet.

- Ikke det beste å høre på musikk på, det demper ikke lyden utenfor(med vilje, dette er et lan headset)

Funker bra hvis du spiller alene eller på lan. Funker ikke hvis dama støvsuger når du spiller.

Lurte på om jeg skulle skaffe meg akkurat dette headsettet selv. Men ville gjerne hatt svar på noen spørsmål før jeg kom så langt. Hva er forskjellen på dette og "Steelseries 5H v2" til 50 kr mindre, eller 100kr mer med en USB? Er litt noob på dette, og hverken Komplett eller Amentio ser ut til å gi noe særlig mer info.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...