VEH_InnleggNO Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Puzzle Agent er Sam & Max-studioets neste prosjekt. Les hele saken Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hurra! Originalprosjekter fra Telltale kan bli morsomt. Dette virker også lovende, men håper de legger seg litt borte fra Professor Layton - som er et aldeles glimrende spill - men som jeg ikke nødvendigvis vil ha en klone av. Lenke til kommentar
Raum Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Nydelig tegnestil og omgivelser. Jeg håper også(?) det ender opp som mer tradisjonelt eventyrspill og mindre Layton-aktige puslesekvenser. Rett og slett fordi jeg synes karakteren og utgangspunktet for spillet høres veldig flott ut. Litt X-Files møter Fargo, men uten monstrene, nødvendigvis. Ingenting i veien for gåter, selvsagt, men det hadde vært veldig kjekt om det gjemmer seg en god historie bak. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Dette høres interesant ut, men skulle gjerne sett at det kom til DS også. Lenke til kommentar
Raum Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Siden har blitt oppdatert nå. Spillet ser fantastisk ut. Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå