Gå til innhold

Kampstrategier BFCC2 - XBox 360

Anbefalte innlegg

Hei, topic sier vel sitt - har noen litt gode tips mht gode kampstrategier i BC2? Som relativt fersk i onlinespilling ( spilte litt CS for 8-9 år siden), er det klart at det er en del som har både bedre skills - men også lært seg til noen gode taktikker. Så, noen som kan hjelpe en n00b i hvordan overleve litt lenger når alle andre har ørten mer i level, og har klokka inn 100 gangern mer i onlinespilling? (ut over å be meg spille mer og lære "the hard way"... <_< ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(Conquest)

Ta deg god tid og ikke voldta sprintknappen. Bruk hodet og ikke beveg deg i åpne områder hvis ikke du absolutt må.

Prøv og gå rundt med ironsights/reddot i siktemodus så ofte som mulig da du sparer et par milisekunder hvis du skulle møte på en som er i sprint.

Ikke gjem deg på opplagte steder når du skal ta flagg. Prøv heller å finne nye steder og bytt sted ofte.

Lær deg hvor fienden respawner hvis fienden allerede har flagget.

Ellers er det å velge den klassen du er mest komfortabel med og spille klassen slik den er ment til å spilles.

Håper dette var noen tips som hjelper deg litt på vei :)

Lenke til kommentar

Beveg deg mye. Ikke plant rompa di på samme sted når du først ser fienden. Ta han ut og flytt deg da slipper du ett hav av raketter, 40mm, granater og alt annet som blåser posisjonen din til månen i løpet av 20 sekunder. Å Være agressiv er noe som fungerer bra for meg. Ser altfor ofte at noen runder blir til en slags skyttergrav krig og at vi bare skyter på hverandre her og der men ingen flytter seg. Få med deg squad mates å angrip, som regel hvis du har litt koll på området så tar du lett flagg og hus fra fienden!.

Lenke til kommentar

Takk for hjelpen,

Jeg har dessverre ikke så veldig mange venner som spiller på de tidene av døgnet som jeg kan spille (låner xboxen til poden når han er sendt i seng :whistle: . Squad-funksjonen i xbox-utgaven har litt begrenset verdi når man ikke kjenner de andre - eller snakker samme språk som de man tilfeldigvis havner på lag med.Dda blir det lite samarbeid ut av det. (kan vel også ha noe med at jeg ikke er så veldig flink også da... <_< )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...