Aasgaard Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Et nytt dykk i Apples spillbutikk avslører diamanter og gråstein. Les hele saken Lenke til kommentar
hasufel Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Fin artikkel! Har dere planer om noe lignende for androidspill? Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Hva med å teste Broken Sword: Shadow of the Templars eller Beneath a Steel Sky? Endret 3. mai 2010 av Zarunil Lenke til kommentar
-------------------------------------_ Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Du glemte "The Quest" hvordan kunne du unngå og se det, er dypeste wrpg et til iphone. tenk retro elderscrolls B) PS: hvis en skal kjøpe the quest husk og prøv "the quest light" først er en demo, og hvis en ender med og like det så kjøp "the quest gold" er en pakke som inkluderer alle exspansjons pakkene og så videre, (100+ timer med spilling skryter utvikleren av) Endret 3. mai 2010 av Aperson Lenke til kommentar
kristoly Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Fin artikkel! Har dere planer om noe lignende for androidspill? Blow Up Lite for Android, av beskrivelse, ganske likt implode, artig, men desverre bare 10 lvls i gratis versjonen for Android i Norge Lenke til kommentar
Camrot_InnleggNO Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 The Quest tror jeg faktisk jeg skal teste ut selv, takk for tips. Spillene jeg har brukt mest tid på i det siste er Settlers-versjonen for iphone/ipod, som er basert på 4-ern tror jeg. Spillet sliter litt med kontroll-systemet, men det er jo ikke uvanlig på iphone/ipod touch. Giana Sisters er en old-school platformer jeg hygget meg med rundt juletider, spillet er vel bare en port av DS-spillet som ble utgitt tidligere i 2009. Nå for tiden går det mest i Flatspace, hvor man utforsker verdensrommet i gammeldags 2D-gameplay. Spillet er basert på pc-spillet med samme navn, likhetene til pc-versjonen kan ikke jeg si noe om, men spillet er i alle fall svært hardcore. Når jeg er ferdig med/lei av Flatspace, planlegger jeg å fullføre av Chaos Rings, et japansk rollespill fra Square-Enix som kom for et par uker siden. Jeg har ikke helt komt i gang med spillet ennå, men førsteinntrykket var greit, og spillet har fått god omtale i pressen. Lenke til kommentar
hasufel Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Fin artikkel! Har dere planer om noe lignende for androidspill?Blow Up Lite for Android, av beskrivelse, ganske likt implode, artig, men desverre bare 10 lvls i gratis versjonen for Android i Norge Takk for tipset! Var jo dritbra! Shoot-U lite er enda et spill a samme folka, også bra! Åhh, gleder meg til vi får tilgang til betalappsene. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Har lenge vurdert å gå til anskaffelse av Plants vs Zombies på iphone, men først i køen kommer Football Manager og Governour of Poker. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Test tilt to live! Det er helt fantastisk Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Fin artikkel! Har dere planer om noe lignende for androidspill? Tja, jeg har en Android-telefon selv, og det er ikke helt utenkelig, men jeg synes vel egentlig at Google bør få ut fingeren og gi oss full tilgang til Androiod Market først. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Anbefaler å ta en titt på Chaos Rings, en iPhone/iPod-ekslusiv utgivelse av Square Enix. Veldig bra spill! Space Miner anbefales også, mye morro, spesielt hvis man liker Asteroids. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ravensword Residen Evil 4 + Degeneration monkey island 2 SE Terminator Chaos rings = super kult Rayman 2 = classic Call of duty zombies GT racing fishing king Der er mye. Skulle ønske at det ble tatt opp mer om de store spillene som kommer på appstore. Chaos Rings f.eks. er et spill jeg kunne tenkt meg å vist om før. Men der er så sykt mye på appstore, å litt hjelp fra dere hadde vært nice. ^^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Du glemte "The Quest" hvordan kunne du unngå og se det, er dypeste wrpg et til iphone. tenk retro elderscrolls B) PS: hvis en skal kjøpe the quest husk og prøv "the quest light" først er en demo, og hvis en ender med og like det så kjøp "the quest gold" er en pakke som inkluderer alle exspansjons pakkene og så videre, (100+ timer med spilling skryter utvikleren av) Prøvde demoen og etter kanskje en halvtime stakk jeg til appStore og kjøpte spillet. Det beste iPhone spillet jeg noen gang har spilt! Anbefales på det sterkeste! Endret 5. mai 2010 av Error Lenke til kommentar
-------------------------------------_ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Fint og høre at andre like "The Quest" her også kanskje noen skal lage en forum tråd for det. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hva med og la leserene med iPhone skrive en liten anmeldelse hver av sitt favoritt spill? Tror det ville vere et fint initiativ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå