Vegar Jansen Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Vi tar en liten kikk på hva som ligger i det litt snodige begrepet RAID, og om det er noe for deg og dine harddisker. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Kunne kanskje informert om at hvis du setter SSD i RAID 0 ofrer du også TRIM støtten for SSD. TRIM forhindrer at ytelsen til SSD-en minker med tiden. SSD er uansett såpass rask at et normalt menneske vil neppe merke noe forskjell om det er RAID 0 eller ikke. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 hva i alle dager..? skjønnte ikke noe i denne artikkelen men uansett vet jeg lite om ting som dette. håper det er mulig at når dere skriver artikler, kan dere legge til en forenklet utgave over eller under for nybegynnere? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hva er det som er vanskelig å forstå? Dersom du ikke vet hva en harddisk er så kan du sikker finne det ut i en annen artikkel. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 hva i alle dager..? skjønnte ikke noe i denne artikkelen men uansett vet jeg lite om ting som dette. håper det er mulig at når dere skriver artikler, kan dere legge til en forenklet utgave over eller under for nybegynnere? Det er en ærlig sak å ikke skjønne artikkelen. Nok av data artikler der ute jeg ikke skjønner. Men for å være helt ærlig vil jeg si at dersom du ikke skjønner artikkelen er RAID heller ikke noe for deg. For å skjønne hvordan du gjør det på den enkelte maskin er vanskeligere enn å skjønne artikkelen. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Flott artikkel. Mine spørsmål ble besvart:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg