Gå til innhold

Signatur regel - bilder

Anbefalte innlegg

Trolig den eneste tingen med innlegg.no som irriterer meg:

Ingen bilder

Der har du første signatur regel på innlegg.no. Dette er vel nesten det eneste forumet jeg vet om hvor du ikke kan bruke bilder i signaturen din. Javel.. Joda, jeg vet at

store bilder er plagsomt. Men derfor har du px regler. F. eks max 250*150. Og bilder som er blinkende\"flashy" er plagsomt, men derfor tillater man ikke .png\flash ol. bilder.

Kun JPG [sett in max størrelse], f. eks.

De fleste er vel medlemmer på forum hvor det er bilder i sig, og personlig så synes jeg det fungerer utmerket i 9/10 forum. Spriter opp forumet gjør det også, og mange liker å vise fram evt. "sigs" de har lagd.

Endret av Frode789
Videoannonse
Annonse

Jeg er admin på HoN-Norge.net og vi har gitt folk lov til å ha bilder som ikke er så veldig flashy og innenfor en viss størrelse. Dette er kun på grunn av at det faktisk er litt relevant å ha en sig som viser dine stats in-game. Men la oss si at du kommer med en sig som viser stats i MW2 så er det helt totalt uintressant for meg, og det gjør bare forumet mer kaotisk.

I tillegg blir det mye mer å administrere. Det er alltid folk som ikke gidder å lese reglene, og når de da er litt defuse så går det sjeldent bra.

Jeg sier klat nei.

Neineinei. Jeg driter i hvilke stats man har lyst til å flashe, når det ser helt forferdelig ut.

Hvorfor tror du\alle automatisk at det er stats e-peen bilder man vil ha i sig? Ikke alle vil ha det.

Men men, ser jo at folk her inne er meget lite interessert, så never mind.

Endret av Frode789
  • 2 uker senere...
  • Opprett ny...