firberblad Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Satt og tenkte på hva som hadde vært et slags "drømmespill" for min del. Da slo det meg at noen burde lage et warhammer spill på samme måte som bad company 2. Beholde prinsippene med lvl, nye våpen, oppgradering og et miljø som kan ødelegges. Men se for deg 3-5 orcs som vokter et flagg mens du bruker jumppacks og lander ned midt blant dem og svinger øksa ? Eller en dreadnaught som brutalt legger ned maskingevær ild mens infanteri rykker fremover? Eller hva med å være Eldars? Dette kan umulig være tidenes dårligste ide til et spill spør du meg Lenke til kommentar
Opptatt_InnleggNO Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Satt og tenkte på hva som hadde vært et slags "drømmespill" for min del. Da slo det meg at noen burde lage et warhammer spill på samme måte som bad company 2. Beholde prinsippene med lvl, nye våpen, oppgradering og et miljø som kan ødelegges. Men se for deg 3-5 orcs som vokter et flagg mens du bruker jumppacks og lander ned midt blant dem og svinger øksa ? Eller en dreadnaught som brutalt legger ned maskingevær ild mens infanteri rykker fremover? Eller hva med å være Eldars? Dette kan umulig være tidenes dårligste ide til et spill spør du meg Støtter deg i dette. Warhammer 40k universet er jo bare helt genialt. Reliq må for all del fortsette med Dawn of War serien sin, men det hadde vært kult som du sier med Warhammer setting i BF Bad Company 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå