Perborten Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Siden tråden min barnslig nok ble stengt så må jeg lage en ny. Nå er det vel snart 3 uker siden elkjøp og lefdal har hatt den tilgjengelig. Tror dere virkelig dette er fordi de ikke klarer få tak i maskiner? Nordens største kjede klarer liksom ikke få tak i maskiner over en periode på snart 1 måned? Når skjedde noe lignenede sist? Vi snakker om 360 her, det er ikke akkurat wii level etterspørsel på den. PS3 derimot pusher de som bare det som alltid. Alltid på forsidene. Dette er helt bevisst fra elkjøp. De vurderer nok om de skal kutte ut 360 siden den selger så dårlig. Finnes ingen annen logisk forklaring. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Siden tråden min barnslig nok ble stengt så må jeg lage en ny. Nå er det vel snart 3 uker siden elkjøp og lefdal har hatt den tilgjengelig. Tror dere virkelig dette er fordi de ikke klarer få tak i maskiner? Nordens største kjede klarer liksom ikke få tak i maskiner over en periode på snart 1 måned? Når skjedde noe lignenede sist? Vi snakker om 360 her, det er ikke akkurat wii level etterspørsel på den. PS3 derimot pusher de som bare det som alltid. Alltid på forsidene. Dette er helt bevisst fra elkjøp. De vurderer nok om de skal kutte ut 360 siden den selger så dårlig. Finnes ingen annen logisk forklaring. Tipper de er tomme fordi 360 slim kommer veldig snart. Så får vi krysse fingrene for at lydnivå er dempet og byggekvaliteten er økt. Det kommer til å selge meg en i hvertfall Lenke til kommentar
hkon_InnleggNO Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Du kan kjøpe en 360 på andre nettbutikker, de selger hvertfall på dustin. Lykke til! Lenke til kommentar
Perborten Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Slim kommer veldig snart? Neppe. Den kommer når Natal slippes og 360 blir relansert. Høsten tidligst. Lenke til kommentar
sirkrelian Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 haha, det er så evig tydelig at du sitter å runker til PS3 plakater dagen lang, ta deg en bolle du og slapp av. B) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Lignende tråd ble opprettet for en stund tilbake, stengt av åpenbare grunner og det går samme veien med denne. Spørsmål kan sendes på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg