Whispman Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det er jo forskjellige realease datoer i Europa og i USA, i to forskjellige måneder...:o Lenke til kommentar
Kealvis Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Et lite problem... Spillet ble gitt ut antageligvis samtidig i USA og Europa, men tidsforskjellene gjør at spillene ble gitt ut i forskjellige måneder. Ettersom spørsmålet ble stilt som følger:"Når kom originale StarCraft i salg?" så betyr det at to av svarene er korrekte og alle som svarer et av de to riktige alternativene får riktig helt frem til spørsmålet blir definert på en ny måte. Btw så har jeg bursdag 4. mai så jeg satser på å være ekstra heldig. Endret 1. mai 2010 av Kealvis Lenke til kommentar
EspenWiik Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Dette er det som gjør en spillside bra. Kjempeflott med slike konkurranser selv om de kunne vært litt mer krevende kanskje? Lenke til kommentar
gholie Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Ønsker alle lykke til, då dette er ein beta som definitivt er verdt å vere med på Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Tidligste utgivelse er alltid korrekt Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 ÅÅÅ maaaaan. Er så klar for en SCII beta. Dumme blizzard har fortsatt ikke gitt meg noe, og jeg har ventet kjempelenge /snufs Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Spillet ble gitt ut antageligvis samtidig i USA og Europa, men tidsforskjellene gjør at spillene ble gitt ut i forskjellige måneder. http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=13786&view=findpost&p=313073 Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Detta er sinnsykt fett. Starcraft 2 kommer til ha en ganske stor brukerbase. Endret 2. mai 2010 av DagensDag Lenke til kommentar
Hvalross1 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) "For å bli med i trekningen om en nøkkel må du ha en Battle.net-konto og svare korrekt på følgende spørsmål:" Må denne konton være sån derre bete-opt ting? hehe. kanskje litt ubruklig formulering men det er det beste jeg klarte hehe Btw. Hvis noen vil se noen sykt kule runder i en SC2 turnering, søk på "HDH Invitational RO16" på youtube. Lønner seg og se de fra runde en til siste selv om det kan være litt slitsomt å finne og organisere alt, men det er verdt det. Satt å så på alt i helgen og hadde ståpels flere ganger Endret 3. mai 2010 av Hvalross Lenke til kommentar
CWH Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ja takk. Selv om jeg har en mistanke om at min konto for vinnermuligheter her på forumet har blitt vel overtrukket dette året. Sjansene dine er de samme gang for gang. Karmamessig derimot kan det være du vil være litt uheldig i kjærlighet fremover Lenke til kommentar
Mr_meph_InnleggNO Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Cudos til Gamer.no for dette! Og ja, samme som nevnt over her, dette kunne jeg faktisk uten å måtte google. Bare håper det ikke blir diskusjon om hva datoen var her i NORGE ved release... xD Men ja, krysser fingrene for denne her! Hadde ikke gjort meg no! Har jo venta i flere år på 2'ern uansett. Spess etter at StarCraft Ghost ble skrapa.. Endret 3. mai 2010 av Mr_meph Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Svarte riktig men vinner sikkert ikke lol, har lenge vente på å få være med på betaen men kommer sikkert ikke til å skje heller. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hyggelig å se at Gamer gjør slikt. Ku-dos! Lenke til kommentar
Fredy Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Svarte riktig men vinner sikkert ikke lol, har lenge ventet på å få være med på betaen men kommer sikkert ikke til å skje heller. Samme her, er nesten alltid med i disse trekningene men vinner aldri noe. xD Lenke til kommentar
jallaballa_InnleggNO Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Denne gangen skal jeg vinne, jeg bare måååå. Kom igjen!!!! Har pinadø deltatt på alt av konkurranser på dette nettstedet i laaang tid, men vinner man...nope, aldri(selv om jeg vet jeg har hatt riktig svar). Nå er det iallefall noe jeg har lyst på så får håpe lykken snur. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Alle 100 nøkler er nå delt ut. Gratulerer til alle vinnere :-) Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Edit: Fant nøkkel i spam boxen på hotmail Endret 5. mai 2010 av Saapa Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Nooooooooooo! Får bestille på CDON da, skal jo ha det uansett så er jo ikke noe tap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå