Gå til innhold

Red Dead Redemption til 299 på Elkjøp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit at det er billigere, men husk at du kan måtte vente kanskje 4-10 dager før spillet kommer fra release dagen, siden elkjøp kan være sykt treige! Sikkert noen som får det et par dager etter e.l men så heldig har ikke jeg vært.

Jeg betaler heller 399 for limited edition på platekompaniet hvor det mest sannsynelig kommer rundt datoen og siden spillet sikkert er konge så er det jo verdt det uansett.

Lenke til kommentar

Greit at det er billigere, men husk at du kan måtte vente kanskje 4-10 dager før spillet kommer fra release dagen, siden elkjøp kan være sykt treige! Sikkert noen som får det et par dager etter e.l men så heldig har ikke jeg vært.

Jeg betaler heller 399 for limited edition på platekompaniet hvor det mest sannsynelig kommer rundt datoen og siden spillet sikkert er konge så er det jo verdt det uansett.

jeg valgte å gjøre det samme som deg platekompaniet pleier å være meget effektive på sånt

Endret av Malactica
Lenke til kommentar

Kjøpte på platekompaniet jeg også. Når release er på en fredag vil jeg helst bruke helga på å spille, litt nedtur å få det på f.eks. mandag.

Men en ting jeg har lagt merke til på elkjop.no er at:

- Først stod det limited edition

- I går stod det ikke limited edition

- I dag står det igjen limited edition.

Edit:

Ser ut som det er litt rot på elkjop.no:

Går du på PS3-spill og velger Rockstar som utgiver får du opp dette:

post-169-1100628854_thumb.jpg

Selv om limited edition ikke kommer opp i produktlista kommer den opp i Elkjøp anbefaler.

Om man derimot søker på tittelen får man opp vanlig og limited til PS3 og X360.

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

Hater disse tilbudene til Elkjøp. Får nesten hele tiden den følelsen at jeg hjelper Elkjøp med å få monopol på spill-salg i Norge. Greit for de som kjøper det i butikken(hvis samme tilbud er der), men å kjøpe det på nett er noe jeg angret på med Halo 3: ODST. Endte opp med å måtte kjøpe spillet to ganger fordi Elkjøp brukte nesten to uker på å sende meg spillet. Og jeg bor praktisk talt i Oslo, ikke Alta..

Lenke til kommentar

Jeg forstår dere som har problemer med leveranse, men har bestillt mange ganger fra elkjop.no og får som regel spillet på fredag om release er på torsdag, og mandag om spillet har release på fredag..

Lenke til kommentar

Jeg har forhåndsbestilt en god del ganger fra Elkjøp.no, men har aldri erfart at jeg får spillene etter lanseringsdato. Jeg får dem alltid på kvelden på lanseringsdatoen. Jeg fikk faktisk Heavy Rain LE én dag før lanseringsdato om jeg ikke husker helt feil. Jeg husker i hvert fall at jeg ble ganske overrasket. Bor forresten i Kristiansand, hehe. :D

Edit:

Heavy Rain (Limited Edition)- Én dag før lanseringsdato

God of War III (Ultimate Trilogy Edition) - På lanseringsdato

Splinter Cell: Conviction (Collector's Edition) - På lanseringsdato

Endret av Mr Bubbles
Lenke til kommentar

Tror jeg beholder ordren min fra platekompaniet. Bestilte da det var fraktfri uke, så "taper" bare 80,- + at jeg denne gang ganske sikkert får spillet på release dato. Mine 4 siste kjøp fra elkjøp har kommet fra 5 dager til 2 uker etter release!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tror jeg beholder ordren min fra platekompaniet. Bestilte da det var fraktfri uke, så "taper" bare 80,- + at jeg denne gang ganske sikkert får spillet på release dato. Mine 4 siste kjøp fra elkjøp har kommet fra 5 dager til 2 uker etter release!

Credd te elkjop som klarte å levere til release date :D sitter her med spillet i handa ... nå skal det spilles ... weeee :D Er foresten 3 spille dem leverer på tiden.. så elkjopvirker da veldig bra for tiden... i tilegg har dem gode priser på nett...

Endret av Smyegel
Lenke til kommentar

Nå fikk jeg RDR en dag FØR release fra PK, så kudos til dem :thumbup: Men elkjøp har skjerpet seg, det skal de ha, fikk Alan Wake forrige fredag, på release dag. Håper det fortsetter sånn da det nok kommer flere gode tilbud fra den kanten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...