iStephano Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 MMmmm Liker å ha en kvinnelig stemme som forteller igjennom demoen Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Nå er PCF begynt å snakke om MP Her er et par screenshots av Anarchy modusen, som er som Horde fra Gears of War serien. Mer info skal komme i morgen : Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=rgsCEuXPC-E&feature=player_embedded De er virkelig flinke til å lage sære ting for å reklamere for Bulletstorm! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) De er flinke ja, sjekk denne: Bulletstorm Promo Sorry, la inn feil link. Endret 18. desember 2010 av Bare Ban Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Den filmen der jobber i grunnen bare imot spillet i mine øyne, jeg mister mye av hypen når de legger seg på en sånn nesten barnslig linje for å fortelle om spillet sitt. Og det virker ikke akkurat som det de forteller er spillets sterke kort heller. Litt skuffa faktisk! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Herlig hvordan et spill som helt soleklart blir 18-års grenset henvender seg til 12-åringer ... Jeg skjønner ikke hypen rundt dette spillet i det hele tatt ... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Tror dere ikke ser spillet for hva det er. Et spill. Folk er så vant til Modern Warfare, alt skal se, føles, oppføres mot det perfekte av hva virkeligheten er. Jeg savner noen som tar en idè, lager et `over the top` action spill og leker med fantasien. Det er det dette spillet handler om. Det er ikke spillet som er barnselig. Men kansje dere som må vokse litt opp. Spill handler om nettopp dette, gi spilleren noe tilbake. Noe unikt. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Slo-mo kills, unaturlig mye banning, store monstre, halvnakne damer og bad-ass helt er noe unikt? Tja... jeg kan ikke si at jeg syntes det. Slå til med en bra historie, noen gode stemmeskuespillere og en intim stemning, så snakker vi unikt. Krydre gjerne med tight gameplay (kontrollere etc) og brukandes grafikk, så har du "unikt" (aahh hmm... Batman Arkham Asylum mmm...)! Det jeg har sett av Bulletstorm til nå minner mest om Rogue Warrior ... (Modern Warfare har vel lite å gjøre med virkelighet?) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Vel, smaken er som baken tenker jeg. Jeg synes det er spesielt, med tanke på at dette ikke er og se noe annet sted i ander spill. Med Modern Warfare mener jeg at du har ikke plasmavåpen lignende Halo serien. Mer down to Earth Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Slo-mo kills, unaturlig mye banning, store monstre, halvnakne damer og bad-ass helt er noe unikt? Tja... jeg kan ikke si at jeg syntes det. De store massene vil slow motion kills, banning, store monstre som eksploderer, halvnakne damer som sprenger og dreper og annen tankeløs vold. Bare se hvor stor suksess COD serien er blitt. Meningsløs vold (nesten) uten historie. Er ikke bare å sette innhelt nye ting i et spill, det må bli lagt inn noen nye ting å så må de være veldig mye standard som selger. Vil du ha unike spill bør du heller se etter Indie spill. EDIT: Jeg har ikke funnet et snev av realisme i COD spillene så langt, så jeg forventer heller ikke noe realisme eller annet lignende fra Bulletstorm som ikke er laget for å være realistisk. Endret 29. desember 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Det jeg har sett av Bulletstorm til nå minner mest om Rogue Warrior ... I Bulletstorm er vel harry-faktoren skrudd opp med vilje på en litt halv-ironisk måte, virker som om det er litt av poenget med hele spillet. I Rogue Warrior virker det mer (utifra det jeg har sett av klipp osv) som om ting egentlig er ment å bare være tøffe/kule, sånn at harry-faktoren blir mer ufrivillig komisk pga overdreven banning og macho-greier (at spillet er elendig hjelper sikkert heller ikke). Gjør ikke meg noe så lenge selve gameplayet i Bulletstorm er morsomt. Men er det ikke det, vil det sannsynligvis bare virke som en slags flau "glasur" på et middelmådig spill.. Håper egentlig minst én av MP-modusene går ut på å slakte motstanderne, også. Det de har presentert til nå handler vel enten om samarbeid eller om at man konkurrerer om poeng. (Synes forøvrig fortsatt denne tråden kan ligge på generell istedet for konsoll..) Endret 29. desember 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Noen som vet hvilken dato den kommer ut. Ser at flere steder skriver den 22 eller den 24.Februar.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Flyttet til en mer passende kategori Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Nå er det ikke lenge igjen til release, skulle gjerne likt å se mere av multiplayeren for å bestemme meg om å pre-ordre eller ikke. Gears 3 betaen er rimelig fristende, men om multiplayeren ser gørrkjedelig ut tror jeg vi får vente å se Btw, en demo kommer den 25. Januar! Endret 16. januar 2011 av Big h3aD Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Det gjør det! Gleder meg sykt mye! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Ser frem til demoen selv, er rimelig gira på dette spillet - men føler allikevel at det trenger en liten testrunde eller fem. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Xbox-demoen ga mersmak, men et eventuelt kjøp blir til PC. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det gjorde det Jeg trodde først at vi fikk en COOP Demo. Så jeg ble litt skuffa. Men demoen var bra den. Tror jeg aldri har sparka til noen og hengt dem på veggen en etter en i et spill før. Morsomt Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Tja, jeg gjorde det samme i Dark Messiah i 2007, men da fikk jeg ikke poeng for det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Poengene utgjør en enorm forskjell ^^ Ser bare på hva gamerscore gjorde for Xbox Live. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå