lobster Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Heisann, jeg har flere ganger brukt dere på forumet til hjelp når jeg lager hjemmesider. Så til alle sammen, tusen takk for tidligere tilbakemeldinger Nå over til "dagens" nettside... http://www.underskrift.no Jeg har tatt utgangspunkt i at siden(e) skal være så kjappe som mulig å laste inn og at de skal være enkle slik at selv "pappa" klarer å bruke siden Underskrift.no inneholder for det meste bare "skallet" og det er dette jeg ber om tilbakemelding på, jeg ønsker også tips på hva jeg kan forbedre på siden. (bortsett fra innhold da Kort om ideen til Underskrift.no: Jeg savner en "portal" for underskriftskampanjer, det er dette jeg nå jobber med å lage. Besøkende kan selv legge opp sin egen underskriftskampanje. LobSTer Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Menyen var jækla liten Ellers var det vel ikke så mye mer å kommentere Lenke til kommentar
yNx Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Enig med Loomy. Ellers var det greie farger Lenke til kommentar
Decline Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Synes den så fin ut. Likte miniatur stilen, og synes menyen var grei den. Kanskje du heller skulle lagt på en <b>. Også en god idè - mange underskriftskampanjer på nett - men få plasser de er samlet. Innholdsområdet: Skriv med 10 piksler skrift. 12 blir FOR leselig... Litt smågrafikk der hadde vel heller ikke skadet, eller noe slags tabelloppsett. Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg liker menyer på toppen. Stor grå skrift suger, bruk normal størrelse og sorte typer. Du kan vurdere å ha menyen i bunnen også. Lettere dersom man har lest hele siden ned... Lenke til kommentar
xanmail Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Menyen var helt fin, men syns siden ble litt for simpel på resten, sett inn noen tabler, og fortsett å bruke di samme fargene som du har brukt til nå, så kan du få en kjempeside! lykke til=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå