Gå til innhold

UFC Undisputed 2010 demo ute no!

Anbefalte innlegg

ufc-undisputed-2010.jpg

For dei av De som er medlem på community.ufcundisputed.com, så er no nøklane for nedlasting tilgjengeleg (PSN & XBL.)

Har testa det, og må sei at eg gledar meg stort til spelet kjem ut.

Nokon andre her som har testa?

Og, er det nokon som veit korleis eg fullfører ein submission? Eg får alltid starta dei- men så anar eg ikkje kva eg skal gjere, hehe!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ufc-undisputed-2010.jpg

For dei av De som er medlem på community.ufcundisputed.com, så er no nøklane for nedlasting tilgjengeleg (PSN & XBL.)

Har testa det, og må sei at eg gledar meg stort til spelet kjem ut.

Nokon andre her som har testa?

Og, er det nokon som veit korleis eg fullfører ein submission? Eg får alltid starta dei- men så anar eg ikkje kva eg skal gjere, hehe!

Korleis fekk du lasta det ned? Eg har registert med på community.ufcundisputed.com, har vert medlem der siden det forige spillet kom ut. Og eg har mottat kode for å bruke i PS store. Brukar du Xbox?

For å fullføre ein submission må du hamre på rød,blå,grønn,orange og eller snurre høgre stikke så fort du kan. Det er lettest vist motstanderen har lite stamina(ta på stamina bar i options så ser du kor mykje motstanderen din har)

lol, såg ikkje at det var deg før eg posta Christer. Var ikkje du pro i 2009? Er bare å klikke på rød,gul,blå,grønn og eller snurre som faen på høgre stikka. Har ikkje noko å sei kva vei det er.

Demoen er jo faen ikkje ute på PSN enda, klixxxse snart.

Lenke til kommentar

Hvis du har koden kan du bruke den inne på PSN store. Tror det heter "renew code" eller noe slikt. Står oppe i høyre hjørne et sted.

Buttonmashing er borte i det nye spillet, og for å få inn en submission må du snurre på høyre stikke som bare F**n. Det er den eneste måten i den nye versjonen.

Når det er sagt er det jo ikke bare å snurre på spaken og forvente at man skal vinne. Det kommer jo ann på stamina, sub defence, offense og kanskje strength også. Akkurat som i det første spillet. Det skal dog gå ann å få såkalte "flash" submissions i det nye spillet akkurat som flash KO's. Aner ikke hvordan det fungerer dog.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

[quote name='Nils Andreas Myhre' date='30.04.2010 21:29' timestamp='1272655799'

lol, såg ikkje at det var deg før eg posta Christer. Var ikkje du pro i 2009? Er bare å klikke på rød,gul,blå,grønn og eller snurre som faen på høgre stikka. Har ikkje noko å sei kva vei det er.

Demoen er jo faen ikkje ute på PSN enda, klixxxse snart.

lulz :p
Lenke til kommentar

Bra grafikk på personene og likte spesielt svetten og bloodet...men uten om det så var det her rimelig ræva saker. Som nevnt over ingen feeling i slagene og en vifter med armer i løse lufta og det registreres som treff.

Nei dette var elendig og en skal være en ganske diehard fan av UFC for å se bort ifra alle svakhetene i spillet.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Nja, Jeg synes det er rimelig bra. Det er litt problemer med distanseberegningen når en står, noe som lager noen merkelige situasjoner. Må dog huske på at det heller ikke i virkeligheten er slik at hver slag som treffer sender motstanderen tilbake. Du kan heller ikke bare stå å hamre løs på motstanderen. Det er viktig og hoppe ut og inn, slenge inn et og annet spark osv. Det ser såklart langt ifra perfekt ut, men ikke noe dårligere enn Fight night...og etter min mening slår det ihvertfall den kjipe urrealistiske stilen til tradisjonelle Beat m ups.

Ellers synes jeg clinch og bakkekamp er mye bedre i dette spillet. Fler posisjoner, flere "takedowns, flere submissions, bedre GnP. Jeg synes det burde være enklere å reversere motstanderen slik som i eneren, men forhåpentligvis vil det bli mer klarhet i dette når det ferdige spillet kommer ut. Det er såklart fortsatt litt stive animasjoner, men det er liksom noe en må regne med. Det er bedre enn i 2009 versjonen, og ikke noe dårligere enn andre sportspill.

Det er dog fortsatt alt for vanskelig å få inn submssions. De burde har greid å få til en mer elegant løsning der.

Når det er sagt bør du nok være fan av MMA får å få fullt utbytte av spillet, og aller helst ha prøvd litt BJJ/Judo/bryting får å skjønne hva som foregår. Jeg er av typen som synes det er mye kulere å se en fin armbar, et flott kast og brutal GnP enn en Hadouken(?). Stopper derimot kampsportkunnskapene dine ved Bruce lee, Tekken og TKD så er det helt klart mye som må innlæres.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...