mcgroven Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Neste spill i serien har fått navn og dato. Les hele saken Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Håper da det blir noen kule scener fra Vietnam, ellers blir jeg mektig skuffet etter alle disse ryktene. Forøvrig, kaller dibs på at dette emnet vil ihvertfall inneholde én "åh-activsion-er-bare-ute-etter-penger-og-melke-franchise"-tullet. Kom igjen, gamer.no's lesere! Surprise me! Lenke til kommentar
Matjo Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Det står feil dato... Det er den 9. november, ikke 11. november EDIT: Takk for fiks McGroven Endret 30. april 2010 av FluX Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Ja, en liten koblingsfeil. Rettet, takker. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Lett å bli forvirret når de skriver måned før dato Man får håpe de tar til vett og kjører dedikerte servere til multiplayer delen. Endret 30. april 2010 av Saapa Lenke til kommentar
RooNoG_InnleggNO Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Dedikerte servere = kjøp samme dritt serversystem som mw2 = Torrent Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Et helt spill bare fra Vietnam? Da håper jeg heller de hopper litt rundt.. Lenke til kommentar
Børre Jr Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Lett å bli forvirret når de skriver måned før dato Man får håpe de tar til vett og kjører dedikerte servere til multiplayer delen. Det er jo tross alt Activision som bestemmer det da, Infinity Ward ville aldri gjort det mot kundene sine frivillig. Activision kommer til å sparke toppene i Treyarch hvis de protesterer. Call of Duty serien kommer til å bli dårlig framover. Venter heller på noen prosjekter fra Respawn Entertainment. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Får håpe Treyarch har guts nok til og fornye spillserien en smule. MW2 blei jeg dritlei av etter 1 uke. Det var tross alt den tredje utgivelsen på rad i cod serien hvor intet var nytt under solen. kun 6 spillere på hvert lag, 9 på ground war. baner som føles de er 10x10 meter. Helt latterlig og ikke ta steget videre. håper de stjeler litt ifra MAG. øke til 32 eller 64 spillere kanskje?. Grafikken blir litt dårligere, men hva faen gjør vel det.. Fuklekasse spill er hvertfall jeg ferdig med... Endret 30. april 2010 av duttebassen Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Får håpe Treyarch har guts nok til og fornye spillserien en smule. MW2 blei jeg dritlei av etter 1 uke. Det var tross alt den tredje utgivelsen på rad i cod serien hvor intet var nytt under solen. kun 6 spillere på hvert lag, 9 på ground war. Jeg synes å huske at lagene var noe større på PC, eller er jeg helt på jordet? 16v16 i Ground War, noe som var grunnen til at det var den eneste modusen jeg spilte, den korte tiden jeg spilet MW2. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Følger med på avstand av prinsipp, men håper Treyearch kommer til å lage et solid spill. De kan jo lage spill selv om de blir sammenlignet med de beste (IW), og siden dette kommer til å selge i noen milliarder enheter får vi satse på at kundene får det de bør mtp. en underholdningsopplevelse. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Har hatt en enorm glede og mange fantastiske online stunder med WaW, men etter BC2 føler eg meg litt mettet på COD gameplay. Når MW2 i tilegg skuffet så enormt orker eg ikkje ha for store forhåpninger egentlig Håper i det minste på en solid enspiller del. Lenke til kommentar
Approx Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Da blir det vell en helt ny single player serie da, håper dette blir bra.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Det jeg lurer på er om dette var spillet som ble snakket så mye om i den ARG'en som pågikk for en stund tilbake med de konvoluttene som dukket opp i diverse redaksjoner. Det har blitt stille rundt den saken selv om datoen er passert. Lenke til kommentar
KRIGERN Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Syntes MW2 var en skuffelse på grunn av det matchmaking systemet. Håper det blir dedikerte servere denne gangen! Om det ikke blir det så gidder jeg ikke kjøpe det. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Teaser fra spillet er nå lagt til i saken. Lenke til kommentar
Winchester Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Gleder meg., Dette spillet har potensialer. Gjør ingenting å ha hele settingen i vietnam. Nydelig landskap. Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Får håpe Treyarch har guts nok til og fornye spillserien en smule. MW2 blei jeg dritlei av etter 1 uke. Det var tross alt den tredje utgivelsen på rad i cod serien hvor intet var nytt under solen. kun 6 spillere på hvert lag, 9 på ground war. Jeg synes å huske at lagene var noe større på PC, eller er jeg helt på jordet? 16v16 i Ground War, noe som var grunnen til at det var den eneste modusen jeg spilte, den korte tiden jeg spilet MW2. Haha, da bør du kansje ta en dag å begynne å spille igjen xD 16vs16 er ikke mulig på privat match en gang .... er eg ganske sikker på jaffal xD Lenke til kommentar
ravens_rage Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Er redd for at dette ikke blir rent et vietnam spill. Se på 39 sekunder til 40 sekunder. Du ser en mann i full romdrakt og ett A-12 spy plane (Samme type som ble skudd ned over russland i kalde krigen) Så det blir vietnam, kaldekrigen og kanskje romkappløpet? Ikke godt å si. Men det blir iallefall ikke et rent vietnam spill. Kanskje spillingen foregår i vietnamkrigen. Men amerikanerene tapte den krigen så derfor har de innspill fra kaldekrigen for at de allierte nokk en hundrendetusende gang skal vinne krigen i spillet? Blir spennende uansett Lenke til kommentar
Pro_Nawb Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hey, Den nye Trailer er ute nå Ikke teaser Trailer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå