Compac Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Vil gjerne lage en kopi av en orginal cd (til backup), men når jeg prøver i nero å kopiere en cd står det bare at den er skrive beskyttet..... Er det vankelig å kopiere en orginal cd? eventuelt hvordan gjør man det? Takk for svar! Compac Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Well, du har jo CloneCD da... Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 gjør et søk i forumet på nevnte ord (Clone CD)....... Lenke til kommentar
Compac Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Fant clone cd!! Bare et spørsmål.. Kan man trykke på "kopier cd" i programmet? eller må man lage en image-fil, så brenne den?? Compac Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Fant clone cd!!Bare et spørsmål.. Kan man trykke på "kopier cd" i programmet? eller må man lage en image-fil, så brenne den?? Compac etter det jeg forstår så lager CloneCD alltid et image når man kopierer CD'er (kopier CD-funksjonen) det du sikter til er vel det valget som bare lager imaget, ikke brenner det videre....... hvis forstår jeg deg rett da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå