Freddish Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Om noen her vil spille en artig 1on1 turnering for norske spillere, så er det bare å få inn på www.sc2.no og følge de veldig enkle instruksene. Det er ikke noe krav for å delta, det er gratis og det er veldig gøy. Uansett hvor god eller dårlig du er så er der motstandere på alle nivåer. www.sc2.no =) Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hmm, litt kort varsel. Skulle egentlig spille 2v2 ikveld. Er det mulig å sikre seg at man ikke må mot en viss person, f.eks. kompis i første runde hvis mulig? Lenke til kommentar
Freddish Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Er nokk random, men siden det er SÅ mange som har meldt seg på så er odsen svært liten for at du møter vennen din i første runde. Er 64 slots turnering. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Fikk desverre nådestøtet, foreldrene kommer på besøk til bestemor ikveld og siden jeg bor i nærheten må jeg møte opp i 10 tiden. Så da er nok jeg ute Lenke til kommentar
Expend Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Var med på denne turneringa.. Var så "heldig" å møte Xeqtr i første runde =D men det var jo morro å få spille mot en av Norges mest kjente gamer, selv om det ble to raske runder med GG.. =D Endret 2. mai 2010 av Expend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå