Broseen Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Kjøpt en ny harddisk og tenkte jeg ville prøve Linux. Problemet er at jeg vet absolutt ingenting. Hvor kan jeg laste det ned? Hva er fordelen med å bruke det fremfor Win XP? Har det blitt mulig å spille i Linux? Og hva med Lindows? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg kan anbefalle deg å prøve SuSE. Er jo egen guide for det på forumet. Jeg er ihvertfall meget fornøy med det. har ikke følt for å boote Windows siden jeg la det inn Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg anbefaler deg å søke her i forumet Står en hel del om hvorfor Linux, hva som er den beste distroen o.l der! Lykke til Husk: prøv først, så søk, deretter spør - slikt er bra Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Huff.. Hater å søke! Lenke til kommentar
huf Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Bare bruk faq'en da, så slipper du å søke, for der står alt du trenger å vite, ja, nesten alt da... Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Har det blitt mulig å spille i Linux? Det har alltid vært mulig å spille i Linux. Det er bare det at spillprodusentene ikke lager spill for det Linux gir også bedre ytelse på OpenGL enn det win gjør :wink: Legg inn SuSE du. MarcelSB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå