Gå til innhold

Forumtreff sommeren 2010

Laland

Lørdag? Søndag?  

34 stemmer

1. 1. Hvilken dag passer best for deg?

• Lørdag 5. juni
      9
    • Søndag 6. juni
      0
    • Begge passer (flertallet bestemmer)
      3
    • Stemmer for å stemme (aka Tetra fra EON)
      22

Anbefalte innlegg

Typisk at jeg ikke kommer tilbake til hjemlandet før om noen uker.

Hvis det blir flere slike treff i Oslo området håper jeg det blir skrevet på forsiden igjen siden jeg aldri er innom denne delen av forumet.

Dere får ha det gøy dere som blir med. Ikke drikk for mye da. :p

Morsomt med slike initiativ i hvert fall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forrige gang ble det brus i lange baner og det var vi storfornøyde med alle sammen. Jeg skal ikke være den som holder en skjennepreken og ser ned på dem som tar seg en pils eller en røyk så lenge vi holder oss innenfor lovens rammer.

Skal ikke se bort i fra forsidelink neste gang også, jeg kan ihvertfall gjøre en skribent oppmerksom skulle den tid komme.

Hva mener dere om at vi skriver en liten dagbok for dagen? Jeg kan mer enn gjerne skrive en liten artikkel i etterkant av dagen og sende til TST, så får kanskje konseptet mer oppmerksomhet og flere deltakere i fremtiden! :)

Lenke til kommentar

Hei alle digge forumsjeler som skal på treff, jeg har fått meg en jobb etter en lengre periode som arbeidsledig, og jobben begynner imorgen. Jeg skal også jobbe 10:00 - 18:00 på lørdagen. Så beklager på det grøvste til alle som skal. Det hadde vært en fornøyelse å truffet dere, men så ble det altså ikke sånn.

Jeg må prioritere min jobb fremfor fornøyelse denne gangen.

Edit: Hvis noen har betalt noe skal det selvfølgelig dekkes av meg, bare send en PM her på forumet.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Jeg prøver så godt jeg kan å i det minste få fri mellom 12 og 18 på lørdag men jeg dukker plutselig opp om jeg får fri. Jeg jobber 12 - 18 timer om dagen i disse dager og det skjer kjempe mye på jobb så kan ikke love noe. Men det finnes et kanskje der!

Lenke til kommentar

Good times, good times. Jeg har forøvrig ikke reservert noe på verken Peppes eller bowlingen, men jeg kan ikke tro det skal være noe særlig problem å få plass. 80,- blir det på bowlingen for leie av sko og en serie (rundt tyve kast).

Lenke til kommentar

Det var ikke allverdens oppmøte, men vi som kom storkoste oss! AltF4, Erik, ShampooMacTavish og jeg har hatt det gledelig i fem timer nå. Pizza og bowling skjedde, og vi ble enige om at neste treff må vi avtale god tid i forkant med bestemte datoer og klokkeslett. Jeg vet nå at jeg har hatt det innmari skøy! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...