Gå til innhold

Forumtreff sommeren 2010

Laland

Lørdag? Søndag?  

34 stemmer

1. 1. Hvilken dag passer best for deg?

• Lørdag 5. juni
      9
    • Søndag 6. juni
      0
    • Begge passer (flertallet bestemmer)
      3
    • Stemmer for å stemme (aka Tetra fra EON)
      22

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okey, da klapper vi med henda og sier lørdag! Peppes på Solli Plass har pizza og bowling og fungerer som et flott utgangspunkt. Hva klokkeslett angår, kom med forslag! Hvis vi skal ha en quiz m/premie lik den i august burde vi passe på at det finnes ihvertfall én spillbutikk vi kan handle premie i.

Hadde satt pris på om de som vet de kommer kan sende meg en PM for å bekrefte det slik at jeg kan ordne med bestilling av bord og bane.

Vi kan også være spontane og finne på noe når vi møtes. Sist gang møttes vi på Oslo S, noe som egentlig funket veldig bra. Med mindre noen andre har noen flotte idéer sier jeg at vi møtes på møteområdet på Oslo S.

Lenke til kommentar

Jepp, møteområdet på Oslo S. Klokkeslett er vel fint sånn 12-13-tiden? Eller kanskje litt senere. Er veldig hypp på å finne på noe etterpå, og jeg og Mammakamel har vel snakket løst om å finne et sted å ta noen pils etter selve treffet. Nå er vel ikke det aktuelt for alle som kommer, men om det er flere over 18 som kunne tenke seg et sosialt inntak av flytende B-vitaminer må de gjerne si ifra.

Går jo an å finne et sted de selger alkoholfritt også, for å gjøre det ekstra sosialt. Blir veldig hyggelig og kosete i fylla, bare så vi har det på det rene. What happens in Oslo også videre. ^_^

Lenke til kommentar

Jeg skulle mer enn gjerne vært med på det, men sett at jeg ikke har lov så tror jeg jeg holder meg til Pepsi Max. Tolv-ett-to-tre tiden høres flotters ut for min del.

Er det noen som vil ta ansvaret for en quiz, eller skal jeg koke i hop noen spørsmål? :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Det ser ut til at det blir et forumtreff uten meg. Skulle gjerne ha vært med, men klassen har en skogstur med overnatting fredagen, så jeg er vel litt "sliten" dagen etter. Dumt, men jeg får bli med neste gang!

Lenke til kommentar

Vel, det kommer kanskje an på hva man tenker. Forrige gang møttes vi vel i tolvtiden og det passet utmerket. Da rakk vi å gå en del sammen og også shoppe litt før folk gikk hvert til sitt. Bruker tross alt noen timer bare på bowling, litt avhengig av hvor mange vi er.

Foretrekker forøvirg også å begynne en time for tidlig enn en time for sent. 16-17 mener jeg blir i aller seineste laget, 3 også egentlig. Det tar tross alt en del tid for enkelte å komme, dessuten er det varierende ankomsttider på togene.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Vi må beregne noen minutter på å gå opp Karl Johan også før selve treffet kommer i gang, med mindre noen er kjent med rutinene/banene til den offentlige transporten i Oslo. Skal funke med trikk/buss også for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...