Gå til innhold

Forumtreff sommeren 2010

Laland

Lørdag? Søndag?  

34 stemmer

1. 1. Hvilken dag passer best for deg?

• Lørdag 5. juni
      9
    • Søndag 6. juni
      0
    • Begge passer (flertallet bestemmer)
      3
    • Stemmer for å stemme (aka Tetra fra EON)
      22

Anbefalte innlegg

Da var det den tiden av året når insektene kommer tilbake og nerdene kryper ut av hulene sine. I Siste Ordet 1 har forumtreff-tanken streifet innom nå og da, men endelig later det til at engasjementet er stort nok til at vi kan få med oss like mange eller flere deltakere enn tidligere. Alle er velkomne, store som små!

Tidligere har det vært mange mindre treff og to større som har innebært at folk har dratt landet på tvers for å møtes. 1. august-treffet og treffet i byen mellom fjellene må nevnes.

1. august-treffet foregikk på en Peppes Pizza m/bowling og quiz og kan ikke kalles annet enn en strålende suksess. Siden flere brukere holder til i Oslo-området og mange har lett for å komme seg inn vil jeg foreslå det samme opplegget men er såklart helt åpen for andre forslag.

Først og fremst vil jeg gjerne fremme datoene lørdag og søndag 5.-6. juni. Den helgen er Erik og jeg i Oslo og benytter mer enn gjerne anledningen til å møte flere nye og gamle fjes herfra!

Foreløpige deltagere:

Laland

Erik

AltF4

ShampooMacTavish

Mammakamel v2.0

Vaenas

Nytt opplegg? Det samme? Andre datoer? Praktiske spørsmål?

Kjør debatt!

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har fantastisk lyst til å være med, men jeg er borte fra 29. juni til 11. juli, og kan derfor ikke komme hvis datoen blir som foreslått. Jeg ville naturligvis foreslå at vi stemte over en annen dato, siden jeg har lyst til å komme, men det er ofte mange som er borte i starten av sommeren, så det kan være et snev av fornuft som prater også, ikke bare min egen egoisme. Ville egentlig foreslått noe etter juli, men jeg skjønner jo at det er greit for kragerøinger som befinner seg i hovedstaden på foreslåtte tidspunkt.

Lenke til kommentar

Jeg har fantastisk lyst til å være med, men jeg er borte fra 29. juni til 11. juli, og kan derfor ikke komme hvis datoen blir som foreslått. Jeg ville naturligvis foreslå at vi stemte over en annen dato, siden jeg har lyst til å komme, men det er ofte mange som er borte i starten av sommeren, så det kan være et snev av fornuft som prater også, ikke bare min egen egoisme. Ville egentlig foreslått noe etter juli, men jeg skjønner jo at det er greit for kragerøinger som befinner seg i hovedstaden på foreslåtte tidspunkt.

Ja, men vi snakker om helgen 4.-6. juni og det er langt borte fra når du er borte i såfall ;)

Lenke til kommentar

Oi, dæsken, det var før sommerferien, ja! Tenker automatisk sommerferie når jeg hører "juni". Vel, det endrer saken, ikke så mange som er på ferie på slike tidspunkter, nei. I så fall støtter jeg det, og selv om jeg er usikker på om pizza og bowling er det ultimate forslag, er det ikke hva vi skal gjøre så i måte som er "hovedattraksjon", det vi ser frem til er selvsagt å prate og omgås. Vi kan jo alle tenke på andre alternativer, men foreløpig kommer ikke jeg på noe. Vi kan eventuelt blande inn litt sosialitet (?) innimellom, noe alà quizen i fjor. Men, igjen, dette er noe vi alle kan tenke på.

Lenke til kommentar

Bowlingturnering eller turning? Tillater meg å være skeptisk til sistnevnte. :p

Bare å fremme alternative forslag, folkens! Og send meg gjerne en PM hvis du vil havne på listen i førstepost, så skriver jeg dere opp hver gang anledningen byr seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...