Ghaundan Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Kjører Windows 7 64bit med ett Cooler Master Stacker 832 Big Tower Rampage II Gene Før kunne jeg stille inn front og bak panel for lyd separat, slik at chatting gikk over headset mens film, musikk og spill gikk over høytalerne. Etter en formatering kommer ikke dette opp, kun speakers opp. Noen som vet hva jeg må fikse på for å få tilbake dette? Var veldig nyttig syns jeg. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Det er mulig du må laste ned lydkort driver. Jeg måtte gjøre det når jeg formaterte. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Har lagt inn nyeste driver, trodde først det kunne være jumperne, men det kommer jo lyd ut headsettet og mic'en registreres jo.. grrr -.- Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Haha, etter en test med hd-lyd, lyden fungerte fint men miccen sluttet å fungere, så avinstallerte jeg driveren og windows la inn default driver. Nå fungerer alt som det skal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå