kaaasen Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Vet ikke om det er noen som sitter på kunnskapen her, jeg. Muligheten for at det er noen her på forumet som er ansatt i Game er vel tilstede hvertfall, så jeg prøver. Jeg var innom Game og dro med meg en katalog, men kikket ikke i den før jeg kom hjem. På side 11 kom jeg over noe jeg synes så veldig interessant ut - i alle fall ved første øyekast. Under overskriften "Skal vi bytte spill?" ser jeg at de har/hadde en kampanje hvor man kan bytte inn et gammelt spill (som selvsagt ikke ligger på ekskluderingslisten til Game - rettferdig nok) mot spillet Dante's Inferno. Det står ingenting om forhåndsbestilling, og det står spesifikt at man betaler 0,- kroner når man bytter inn et av sine gamle PS3/XBOX 360-spill. Jeg har endel halvveis OK titler jeg gjerne heller skulle ha byttet inn i et annet spill - f.eks Dante's Inferno, så jeg synes det hørtes ganske interessant ut. Noen som vet om kampanjen fortsatt gjelder? Det står ikke nevnt et eneste ord om dato der! Mvh Kim Aasen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Det er bare å bytte inn et spill som ikke er på eks. listen. Merkelig, men det er såpass enkelt. Jeg gjorde det i går, så regner med det fortsatt gjelder. Endret 29. april 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Stakk innom tidligere i dag, og byttet Singstar: Motown (som jeg kjøpte for 50,- kr på Elkjøp tidligere i måneden - og enda ikke har prøvd :-P ) mot Dante's Inferno. Spillet er atpåtil mye bedre enn jeg hadde forventet! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå