Gå til innhold

Ny ener på kontantkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prisene til Lebara forutsetter 150 kr bruk per mnd. Vinnerne har dessuten ikke bred distribusjon og tilgjengelighet. Kun web produkt

 

Hei!

 

Kan ikke se at Lebara forutsetter 150 kr. bruk per måned med sine kontantkort? På nettsidene står det i alle fall ingenting om det, så vidt jeg kan se.

 

Men det stemmer at de billigste kontantkortene i Norge må bestilles og fylles på via operatørens nettsider. :)

Lenke til kommentar

NetCom sine priser stemmer vel ikke helt her? I følge nettsiden deres koster deres kort maks 0,89 øre i minuttet, ikke 1,49 som i artikkelen. 0,- i minuttet i 30 dager til andre med netcom etter påfyll på over 150,-

https://netcom.no/abonnement/mobilabonnement/kontantkort.html?linkid=abonnement_topp

 

Uten påfyll hver 30. dag blir minuttprisen 1,49 kroner per minutt, jfr. samme prisliste du lenker til ("Uten påfyll etter 30 dager"). Derav "0,89-1,49 kroner", i tabellen - avhengig av hvor ofte du fyller på kontantkortet.

Lenke til kommentar

Vinneren er jo Xitos "dyreste" abonmment. Her har man jo og Xito Best Friends som knuser alt på hele markedet...

 

Hvorvidt Xito Best Friends "knuser alt på hele markedet" kan gjerne diskuteres. For å få den oppgitte rabatten må du ha tre AKTIVE venner på vennelisten til en hver tid. Skjult i vilkårene står det at en AKTIV bruker er en som bruker minst 100 kroner per måned. Det betyr at dersom du har tre Xito-venner, og en av dem ikke legger igjen 100 kroner en måned, mister du automatisk fordelen av å kunne ringe ubegrenset.

 

Dette blir derfor for tilfeldig, for uoversiktlig, for spekulativt og for forvirrende til at vi i god tro kan rangere dette som det beste kontantkortet på markedet. I stedet valgte vi å se oppgraderingen til Xito Best Friends som en eventuell fordel du kan oppnå dersom du har Xito Friends og oppfyller alle kravene. Men Xito Friends i seg selv er det lite å si på rent prismessig. ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hva med å teste kundesupport, responstider etc. også? Hjelper ikke med billige ringepriser hvis det tar en evighet å få hjelp.

 

Vi tester kundesupport og responstider en gang i året, før vårt arrangement "Gulltasten". Der deler vi blant annet ut pris til operatøren som har best kundeservice. Det å teste dette riktig er en svært stor jobb, og grunnen til at vi kjører undersøkelsen vår kun en gang i året. Men vi følger jevnlig opp klager fra våre lesere.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...