VEH_InnleggNO Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jazz. Se filmen nå Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jo mer av dette spillet jeg ser jo mindre får jeg lyst på det. Er svoren fan av Transformers men aldri i verden om jeg betaler gode penger for ymse nyanser av grått og lilla. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Det ser ut som det har ett stort potensiale til å bli skikkelig søppel! Klassisk og fullt glemmelig lisenspillsøppel Lenke til kommentar
Leinen Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Altså.. Det jeg har sett så langt gameplay messig ser ikke så verst ut. Animasjonene er ganske greie, men for meg så er dette feil type grafikk. Alt ser for dystert ut og lite fargegjennkjennelse fra transformers filmene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Dette spillet er mer tro mot G1 av Transformers, altså den aller første generasjonen av tegneserien som kom, enn den er ment å passe til de senere års filmer, som jo ikke har noe med Transformers-kanonen å gjøre i det store og det hele. Derfor er det mest rett og rimelig at det ikke ligner på disse filmene, og Cybertron i dette spillet ligner mer på Cybertron fra den tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå