volodja Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hahaha! Går selv 1. året på NITH - er gøy å se hva dere driver med videre uti studiet Lenke til kommentar
Nickers Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Det jeg mener spillet trenger: - Bedre grafikk. Når du er in-game ser det meste veldig "paint-tegnet" ut. Jeg bryr meg personlig ikke så mye om det, men jeg vet at det er veldig mange som gjør det- - Flere objekter man kan kjøre på. Både positive og negative. (objekter = Solo flasker, appelsiner, boost-ringer osv) - Gjøre sånn at man ikke uansett får superboost av ringene, eventuelt lage færre ringer siden dette er ganske ubalansert. - Ha flere accessories. - Ha skills man kan oppgradere på han solo gutten. Hente inspirasjon fra dette kanskje. - Ha en lagringsfunksjon sånn at man kan gå tilbake til spillet selv om man lukker vinduet. - Legge til lydeffekter - Ha litt flere ting som er lengre oppe mot skyene? Hvis du kommer deg et stykke opp i lufta er det plutselig ikke noen objekter i det hele tatt. Er kanskje meningen. Bugs: - Når du skal launche trykker du en gang, og så tar det litt tid før han flyver av gårde. merkes spesielt når du ikke har noen upgrades på rampa. - Når du er tom for boost, og trykker på boost knappen spruter det fortsatt solo ut av flasken. Kanskje litt mye å kreve, men dere får se hva dere synes/får til Du nevner masse bra ting, som vi skal forbedre Siden vi er to programmerer som arbeider på prosjektet er grafikken litt sånn "paint" aktig siden det er det vi får til, men vi håper å få leid inn en grafiker til å fikse dette Tusen takk for innspillet! Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Liker den "Paint" grafikken eg ^^ Lenke til kommentar
Nickers Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Liker den "Paint" grafikken eg ^^ Takk takk! Lenke til kommentar
Nickers Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Tusen takk til alle som har svart på spørreskjemaet også. Vi har fått veldig mange konstruktive tilbakemeldinger, og gleder oss til å vise dere den ferdige versjonen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå