Gå til innhold

Betatesting av Flash-spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg mener spillet trenger:

- Bedre grafikk. Når du er in-game ser det meste veldig "paint-tegnet" ut. Jeg bryr meg personlig ikke så mye om det, men jeg vet at det er veldig mange som gjør det-

- Flere objekter man kan kjøre på. Både positive og negative. (objekter = Solo flasker, appelsiner, boost-ringer osv)

- Gjøre sånn at man ikke uansett får superboost av ringene, eventuelt lage færre ringer siden dette er ganske ubalansert.

- Ha flere accessories.

- Ha skills man kan oppgradere på han solo gutten. Hente inspirasjon fra dette kanskje.

- Ha en lagringsfunksjon sånn at man kan gå tilbake til spillet selv om man lukker vinduet.

- Legge til lydeffekter

- Ha litt flere ting som er lengre oppe mot skyene? Hvis du kommer deg et stykke opp i lufta er det plutselig ikke noen objekter i det hele tatt. Er kanskje meningen.

Bugs:

- Når du skal launche trykker du en gang, og så tar det litt tid før han flyver av gårde. merkes spesielt når du ikke har noen upgrades på rampa.

- Når du er tom for boost, og trykker på boost knappen spruter det fortsatt solo ut av flasken.

Kanskje litt mye å kreve, men dere får se hva dere synes/får til :whistle:

Du nevner masse bra ting, som vi skal forbedre :) Siden vi er to programmerer som arbeider på prosjektet er grafikken litt sånn "paint" aktig siden det er det vi får til, men vi håper å få leid inn en grafiker til å fikse dette :D

Tusen takk for innspillet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...