VEH_InnleggNO Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Gabriel Knight-skaperens neste spill kommer ikke bare på PC. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Om det noengang kommer i det hele tatt. Vi har ventet litt vel lenge allerede synes jeg.... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Bra! Vi trenger flere adventure spill til konsoller. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Enig, mer adventurespill til konsoll!! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Selv om denne type spill passer best på pc med mus så er jeg positiv til at utviklerne gir det ut på konsoll også. Men da må det nesten være et krav at pc-versjonen får beholde sitt enkle pek-og-klikk system. Det nye Sam & Max spillet er tydelig designet for konsoll, selv om det funket greit på pc også. Ellers trodde jeg spillet kom nå i vår, så skuffende å høre at det er så lenge til det kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå