V. Haugen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Nokia N8, den første mobilen med Symbian ^3 OS, er lansert. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Fryktelig hvor positiv vi skulle være til Nokia. Sannheten er vel at dette også er same shit, new rapping. De som har testet Symbian 3 sier at det ikke er noe vesentlig nytt i den, og at menyene dermed er akkurat like trege og utdaterte som på N97 Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 når kommer denne mobilen? Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 når kommer denne mobilen? - Nokia N8 blir tilgjengelig i utvalgte markeder i tredje kvartal 2010, heter det i pressemeldingen, og vi har inntrykk av at Norge er blant disse utvalgte markedene. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Skjermen er den bra - noen som har testet den? Ellers vil jeg tro at dette blir en noenlunde bra telefon med alt jeg trenger (bra- kamera, video, kart som det viktigeste for meg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg