VEH_InnleggNO Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 End of Nations skal blande strategi og MMO. Les hele saken Lenke til kommentar
Materie Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Interessante nyheter. Gleder meg til mer info, og vi får håpe de klarer å utnytte potensialet til prosjektene på en god måte, for da tror jeg dette kan bli bra. Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Petroglyph er jo rester av gode gamle Westwood Studios (C&C & C&C:Red Alert) Har gledet meg en stund til hva deres neste prosjekt skulle være. MMORTS kan jo bli moro det, hvis dem får det til å fungere riktig. Lykke til ex-Westwood! Lenke til kommentar
Pheus Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Endelig et MMORTS! Og det er laget av proffe folk! Dette har jeg gledet meg lenge til! Lenke til kommentar
Pheus Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hmm.. Grafikk-messig ser jo det her ut som C&C: Generals. Litt tegneserie miksa med store eksplosjoner og playmo-menn Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Et MMO hvor tanken faktisk kan være tank? sign me up! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Nei nei tordenflesk, vi kan være FLERE tanks! Føler for en "Ze apocalypse iz hier" Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Kjenner jeg begynner å bli meget begeistret for dette selskapet, ser utvilsomt spennende ut. Likte svært godt generals, så grafikken er det ikke noe å si på for min del. Endret 28. april 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Hvalross1 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 At grafikken ikke er av det aller nyeste er jo bare et pluss syntes jeg. Da kan det games på maskiner som er noen år gamle og som ikke koster skjorta. Det er det som er en av grunnene til at WoW ble og fortsatt er så stort, det at du kan sitte på en røøten maskin og fortsatt game. Blir spennende og se hva som kommer ut at dette MMORTS prosjektet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå