Gå til innhold

Ta bedre bilder med Nokia Tube


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, så har det skjedd igjen - Mobilen.no melder om ny programvare og kommer ikke som noen overraskelse at NokiaSoftWare Updater forteller meg at min 5800 allerede er oppdatert. Og den kjører da forrige versjon - v.40.0.004. Virker som om det har gått sport i det å melde om oppdateringer FØR de faktisk er tilgjengelige. Skaper unødvendig frustrasjon for alle oss 'nerder' som er ivrige etter å oppdatere... ;-)

Lenke til kommentar

Ja, så har det skjedd igjen - Mobilen.no melder om ny programvare og kommer ikke som noen overraskelse at NokiaSoftWare Updater forteller meg at min 5800 allerede er oppdatert. Og den kjører da forrige versjon - v.40.0.004. Virker som om det har gått sport i det å melde om oppdateringer FØR de faktisk er tilgjengelige. Skaper unødvendig frustrasjon for alle oss 'nerder' som er ivrige etter å oppdatere... ;-)

 

Hei! Mobil.nu, som vi anser å være en pålitelig dansk mobilside, meldte om at denne programvareoppdateringen var tilgjengelig i går. Dessverre hadde jeg ikke anledning til å teste det ut selv da jeg skrev artikkelen fordi jeg ikke hadde en Nokia 5800 ved hånden. Likevel følte jeg at det var verdt å opplyse om at det fantes en oppdatering og hvilke forbedringer denne inneholdt, i den tro at også norske brukere kunne oppdatere sin telefons programvare.

 

At den da ikke er tilgjengelig i Nokia Software Updater er selvfølgelig beklagelig, og jeg forstår veldig godt din frustrasjon. Forhåpentligvis blir v.50.0.005 til Nokia 5800 tilgjengelig også for norske brukere om kort tid.

Lenke til kommentar

Helt greit, det - it's not the end of the world. ;-) Men synes at endel nettaviser - Mobilen.no inkludert - er altfor ivrige til å skrive artikler om ny SW - for så sitte med en drøss irriterte lesere som ikke får oppdatert. Dette har skjedd endel ganger i det siste - både med Samsung Jet og Samsung Android. Når så det samme skjer igjen, følte jeg for å skrive noen linjer. Men joda - så at det stod i at dere ikke hadde fått sjekket...

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Takk for at noen følger med slik at vi kan bli oppmerksomme på nyheter. Etter oppdatering av min 5800 likte jeg telefonen mye bedre. Dette var en stor oppgradering som merkes. Nå som jeg har fått "ny" telefon kan jeg ha denne et år til :-)

 

Kjekt med de nye "skyve" knappene - sikkrere med tanke på uønsket tasting i lommen når det ringer eller en alarm går av. Bedre tesktmelding skrive funksjon, bedre musikk avspiller, nettleser m.m.

 

Virkelig kjekt at Nokia tar seg bryet med å gjøre så mye ut av en oppgradering til eksisterende kunder.

Ja til Nokia neste gang også!

 

Thomas Jamne

Blomsterdalen

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...