heljar_InnleggNO Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Nå nylig kjøpte jeg meg Hitman:Blood Money fra GamesOnDemand. Når jeg skal starte det opp får jeg beskjed at jeg må sette konsollen i PAL60-modus. Nå har jeg maskina kobla til en HD-TV gjennom HDMI så jeg har ikke valget for å sette konsollen i PAL60-modus. Er det noen vei utenom? Bør nevne at jeg ikke har tilgang på de andre 360-kablene akkurat nå. Hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Får du gjort det med scart/rgb kabelen da? Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Nå nylig kjøpte jeg meg Hitman:Blood Money fra GamesOnDemand. Når jeg skal starte det opp får jeg beskjed at jeg må sette konsollen i PAL60-modus. Nå har jeg maskina kobla til en HD-TV gjennom HDMI så jeg har ikke valget for å sette konsollen i PAL60-modus. Er det noen vei utenom? Bør nevne at jeg ikke har tilgang på de andre 360-kablene akkurat nå. Hva bør jeg gjøre? Endre til SD-oppløsning, endre tilbake til HD-oppløsning. Du skal få et spørsmål om du vil beholde 50Hz-innstillingene. Velg nei. Hvis dette ikke fungerer, prøv å: 1. Trykk 'eject' og ta ut eventuelt spill 2. Slå maskinen av 3. Slå maskinen på 4. Mens konsollen starter, trykk og hold Y-knappen, og trykk inn RT samtidig 5. Systemet skal resette bildeinnstillingene til standard innstillinger og starte konsollen på nytt Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Trodde det bare gikk an med 60Hz med HDMI jeg? Ved spørsmålet om 50Hz funker så tar jeg ja, men det blir fortsatt 60Hz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå