mcgroven Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Nå kan du teste det lovende bilspillet med egne pailabber. Les hele saken Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Synes demoen var for å si det på godt Norsk "Jævla bra!"! Lenke til kommentar
j0lle_InnleggNO Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Dette var jo helt konge Adrenalin på topp. Nå gjelder det bare at de klarer å følge opp demoen med et knall bra full versjon. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Synd at det ikke kom på PC, men får tro på konsolleierne over meg som syns det var bra. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Bare for å svare med samme mynt, skal jeg laste ned dette spillet. Fordi de ikke slapp noen Demo til PC <_< Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Konseptet var litt artig i 5 minutter men det forblir et dumt spill (i negativ forstand). Ellers takk. (Eksempel på et dumt spill i positiv forstand: Just Cause 2.) Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Bare for å svare med samme mynt, skal jeg laste ned dette spillet. Fordi de ikke slapp noen Demo til PC <_< +1 <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå