OHJohansen Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Skal du lese e-bøker om kvelden bør du bruke Kindle, hevder amerikansk forsker. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg leser som oftest bøker før jeg legger meg nettopp for å bli trøtt. Samtidig har jeg i den siste perioden brukt mye data før leggetid, uten at jeg har fått nevneverdig søvnproblemer av det. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 >Vil det ikke bare være en fordel å slippe å sovne når du skal lese en bok? Skulle tro det. Desto mer med en iPad. Kan få litt andre konsekvenser om den sklir ned fra sengekanten og i gulvet ... :-) Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Å være på internett og å chatte med venner før man legger seg er faktisk bra for helsa og en god natts søvn, da man roer seg ned og hjerterytmen og stresset synker og man blir mer avslappet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg