Joachim_F Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Ryktene sier at Dead Island blir utgitt av Deep Silver. Les hele saken Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 JA! Håper dette blir utgitt og blir bra...ventet en stund på dette Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 "Zombiehelvete i tropeparadis." Heheh. Jo, virket koselig ut dette her. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Ahh håper vi får noen bra zombie spill nå. Resident evil 5 var skuff og det eneste jeg kan komme på i farta som er bra er Dead Rising. Men også det faller litt kort. Selv om det var et virkelig artig spill. Dead Rising 2 og Dead Island kan sette lista mye høyere Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Dette høres tøft ut! Håper de tar med co-op 2-4 slik som i Left 4 Dead. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Ahh håper vi får noen bra zombie spill nå. Resident evil 5 var skuff og det eneste jeg kan komme på i farta som er bra er Dead Rising. Men også det faller litt kort. Selv om det var et virkelig artig spill. Dead Rising 2 og Dead Island kan sette lista mye høyere Left4Dead 1&2 er jo bra zombiefiserte spill da Lenke til kommentar
zipstick Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 haha..skulle akkurat til og nevne L4D:whistle: Men Dead Island har jo ett arti konsept får man siB) Lenke til kommentar
stavros Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Er det et kubein jeg ser HL <3 Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Zombier er skumle.... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg hadde nesten glemt denne tittelen etter en evighet med stillhet. Håper det blir en slags krysning av Dead Rising og Left 4 Dead. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Kult å høre at det fortsatt er liv i dette spillet. Gleder meg fortsatt jeg Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Dette var nytt for meg, men det høres reint fantastisk ut! En tittel det skal bli spennende å følge fremover. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Har faktisk gått og tenkt på de første sniktittene jeg leste om dette spillet. Om jeg ikke husker helt feil ( ikke) skulle det blant annet inneholde et dynamisk system for zombie-destruksjon ol. håper det blir noe av, og at det ikke blir like ræva som "Land of the Dead: Road to Fiddlers Green". Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Jeg har lenge ventet på denne tittelen og synes det er synd at slippdatoen fortsatt ikke er opplyst. Det er i hvert potensial til et stort spill her når referansene minner sterkt om Far Cry-serien, STALKER og Dead Rising/L4D. Håper det ikke skuffer... Endret 27. april 2010 av Khogn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå