Joachim_F Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Sadwick er trist og lei, men det er heldigvis ikke spillet hans. Les hele saken Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Ser ut som et eventyrspill av den gode gamle skolen. Bakgrunnene ser rett og slett herlig ut, og jeg ser ikke bort ifra at dette må testes utelukkende for grafikkens del. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg er ingen fan av pek-og-klikk, men grafikken ga meg lyst til å prøve dette.. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Gleeeeeder meg! Bra anmeldelse! Steve Ince har jo hatt en finger med i oversettelsen, så den bør være bedre enn de fleste tyske eventyrspill. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Er spillet som demoen i 4:3 ? Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Håper virkelig at stemmeskuespillet er hakket mer engasjerende enn hva en får inntrykk av i traileren. Spesielt dialogen rundt 0:50 var veldig.... slapp.. Lenke til kommentar
BzWarm Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Fint at noen fortsatt holder sjangeren i live og samtidig ikke bare klasker 3d animerte figurer på 2d tegnede bakgrunner. Likte for all del "Vampyre Story" også, men tror det hadde gjort seg bedre med 2d figurer. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Dette gleder jeg meg til. Spillet er på vei fra play.com, så håper å ha det innen fredag. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Dette spillet må jeg bare kjøpe. Elsker denne typen pek og klikk-spill. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Er spillet som demoen i 4:3 ? Er nok det. Alt er håndtegnet, og bildene er laget for en spesifikk oppløsning. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Dette må eg nok ha. Det er fint å sjå at peik-og-klikk-sjangeren har fått seg ein oppsving dei siste åra. Eg kunne forresten godt tenke meg å ha fått kopla saman grafikarane bak Whispered World og Vampyre Story med gåte-designerane frå Telltale Games. Kay Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Er spillet som demoen i 4:3 ? Er nok det. Alt er håndtegnet, og bildene er laget for en spesifikk oppløsning. Okay, litt synd egentlig. Men spillet virker så sjarmerende at det får en bare ignorere. At det var håndtegnet viste jeg ikke....spennende! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Oi, er det håndtegnet også. Det gjør jo et hele enda bedre. Har veldig stor respekt for de animatørene som håndtegner animasjonene. Bestilte nettopp spillet så har det forhåpentligvis snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå