Gå til innhold

Antwerp Esports Festival 2010! (cod4, pc)

Anbefalte innlegg

Denne tråden er om et CoD4-LAN, så om du ikke er interessert, ikke les videre ;p

Err, forrige gang jeg prøvde dette failet det litt (jeg lagde en tråd om SEC ), men jeg prøver meg igjen fordi jeg vil ha med ihvertfall 2, forhåpentligvis flere, norske lag/mixer dit. Antwerp Esports Festival er et LAN som er i Antwerpen, Belgia, fra 30. juli til 1. aug (fredag til søndag.) Det ser ut til å bli det største CoD4-LANet i hele år, med lag og spillere fra hele verden interesserte i å delta.

Jeg laget denne tråden for å se hvem som evt. er keene på å dra, og kanskje hjelpe dem litt med å finne andre spillere og ordne noen mixer og sånt. Som jeg sa tidligere, om vi finner 5 individuelle spillere som alle vil dra dit, så har vi jo 1 lag, just like dat!

Om noen folk viser noe som helst interesse, lag en post her i denne tråden som viser det. Jeg vil lage og opprettholde en liste med spillere/lag som sier ja, slik at vi får litt info. Det har ikke kommet så altfor mye detaljer rundt LANet i seg selv ennå, men forrige utgave (sommeren i 08) var det største CoD4-LANet noensinne. Jeg vil etterhvert bruke litt tid og krefter (gud forby) på å skrive om tråden og legge til en del info som priser på fly med ulike flyselskaper, priser på hotell der nede osv.

TL;DR: OM DU VIL DRA PÅ AEF, SKRIV EN KOMMENTAR DER DU SIER DET SLIK AT JEG KAN LEGGE DEG TIL I LISTEN MIN!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...