VEH_InnleggNO Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Ravensdale foregår i en verden med både dampmaskiner og orker. Les hele saken Lenke til kommentar
BubbeluR Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Steampunk er i min mening den kuleste scifi sjangeren hittil. Elsker designet og settingen. Håper virkelig de greier å skru sammen et knallspill Lenke til kommentar
psyched Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Steampunk er awesome! Har en fantastisk stemning. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Helt enig, fryktelig spennende! Lenke til kommentar
MatsVS Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg er rimelig godt kjent med steampunk-sjangeren innad i litteratur, men ikke i det hele tatt i spill. Noen anbefalninger? Lenke til kommentar
Shadowdragoon Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Mats VS Skrev: Jeg er rimelig godt kjent med steampunk-sjangeren innad i litteratur, men ikke i det hele tatt i spill. Noen anbefalninger? Min anbefaling er Arcanum: Of Steamworks and magic obscura. http://www.gog.com/en/gamecard/arcanum_of_steamworks_and_magick_obscura Lenke til kommentar
Volundr_InnleggNO Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Virker interessant, selv om det ikke hadde gjort meg noe med en ny fantasiverden uten orker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå