Lars Wærstad Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Datoen er klar for Rise of the Godslayer. Les hele saken Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 argh fristelsen blir veldig stor no, men har ikke spillt AoC på en stund og må spare penger. er veldig svak for MMO-er tydeligvis Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Dere bør glede dere. Noen av de nye instance'ene er, ja.... bare gled dere! Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Håper funcom gir alle tidligere abonementer 1-2 ukers "velkommen tilbake" prøveperiode. Det er det sparket jeg trenger for å teste ut utvidelsen.. Lenke til kommentar
Big aim Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Håper funcom gir alle tidligere abonementer 1-2 ukers "velkommen tilbake" prøveperiode. Det er det sparket jeg trenger for å teste ut utvidelsen.. Jepp Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 kjøpte AoC og spilte til lvl 30, men så syntes jeg det ble litt kjedelig, det kan ha mye å gjøre med at jeg trur jeg rett og slett er veldig lei av så og si alle mmo spill :/ men det blir nok ikke kjøp av dette med engang uansett, når Red Dead Redemption kommer ut 10 dager senere Lenke til kommentar
ArneHB Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Gleder meg veldig til Expansion, den kjem til å bli veldig bra. Om du har tenkt å spille expansion og ønsker nokon å spilla med så sjekk www.victrixlegion.net som er eit trivleg guild Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hmmm, spilte kun på kamerater som var blitt lei sine kontoer rundt launch. Kanskje det er på tide å prøve igjen, er det noen trial muligheter? Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 her er det trial veitu: http://www.ageofconan.com/trial/ tar god tid for og laste det ned men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå