Gå til innhold

Cdspiller og brente cder

Anbefalte innlegg

forleden så brant jeg ut noen cder med musikk..

og brant som vanlig, på blanke cder(uten ettikett) og brenninga gikk fint, jeg testa den på 2 andre cdspillere, men da jeg skulle ta den med til min far virka ikke cden på hans cdspiller! jeg testa cden når jeg kom hjem så den gikk ikke i stykker på turen.

og så brant jeg ut en cd til, MED etikett og det virka fint, men etterhvert så begynte det å "kippe" akkurat som det var hakk i cden og det kom: kontinuerlig musikk med hakk, hakk, hakk, hakk osv - hvis du skjønner

er det cdspilleren som er for kraftig så den leser igjennom cden? :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
forleden så brant jeg ut noen cder med musikk..

og brant som vanlig, på blanke cder(uten ettikett) og brenninga gikk fint, jeg testa den på 2 andre cdspillere, men da jeg skulle ta den med til min far virka ikke cden på hans cdspiller! jeg testa cden når jeg kom hjem så den gikk ikke i stykker på turen.

og så brant jeg ut en cd til, MED etikett og det virka fint, men etterhvert så begynte det å "kippe" akkurat som det var hakk i cden og det kom: kontinuerlig musikk med hakk, hakk, hakk, hakk osv - hvis du skjønner

er det cdspilleren som er for kraftig så den leser igjennom cden? :shrug:

Det er nok laseren i til din fars cd-spiller som enten er skitten eller ødelagt :yes:

Lenke til kommentar

Litt eldre CD-spillere er ganske følsomme når det gjelder brente CD'er.

Kan lønne seg å skru ned hastigheten... Normalt anbefales det å ikke brenne med mer enn 4X hastighet.

Mulig et annet merke, på CD'en, vil fungere bedre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...