Øystein.F. Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Framtida er svart, dyster, kompromisslaus – og eg elskar den. Les hele saken Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 god anmeldelse, fristet meg virkelig å kjøpe spillet nå. synd den kom ut på denne tiden nå som red dead redemption og alan wake kommer snart. tror eg venter til amazon selger den for under 200, men skal nok ha den til slutt Lenke til kommentar
onelordavengers Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 hmmm... potensielt kjøp idag ja virker som et spill som passer meg midt i blinken! Lenke til kommentar
slish Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Synd at spelet ikkje fekk ein nier... (somebody had to) Eg hadde aldri hørt om dette spelet før, men denne anmeldelsen freista meg til eit kjøp! 2 Lenke til kommentar
baltie Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Har bare lest konklusjonen, og jeg skjønner dette bare må bli et kjøp... Men jeg lurer på om det er noen praktisk forskjell på X360- og PS3-versjonene? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Fin anmeldese. Tror jeg skal gå for et kjøp her jeg. Koster bare 379,- på cdon for PS3 versjonen, pluss at jeg har en rabattkode på 100,- der. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Så spillet i butikken i går, men jeg så ikke denne karakteren komme. Tror uansett jeg venter til prisen nærmer seg bargain bin-nivå, det er så mye rart som kommer denne og neste måned. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Sjefskamper? Furevik kjører hardt på å unngå låneord. Jeg trodde i likhet med mange andre at Nier var nok et middelmåldig tredjepersons actionsspill og jeg var ikke klar over at min kjære livspartner Square-Enix stod bak, etter å ha lest anmeldelsen skjønner jeg derimot at dette er rett opp min gate. God jobb av Furevik og en elendig jobb av markedsføringsavdelingen. Endret 23. april 2010 av Spartakus Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Sjefskamper er et legitimt ord, jeg bruker det søtt og stadig selv. Høres langt bedre ut en bosskamper i mine øyne, selv om jeg har litt problemer med å svelge "sistesjef", som jo da er en naturlig forlengning av sjefskamp. Ellers er dette ett av de spillene som ikke har vært på radaren min i år og som nå seiler opp som en overraskende tittel. Blir vel et kjøp når det finnes i billighylla! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Har hatt spillet i kikkerten en stund nå. Hadde trodd det skulle få en dårligere karakter faktisk, for jeg har vært litt skeptisk. Virker som et spill jeg ikke skal gå glipp av, men kan godt vente til dn kommer til en litt billigere penge. Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Da går jeg til innkjøp av dette over helgen,så har jeg noe(n) å slå ihjel tiden med til RDR kommer 21 mai. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Virket spennende etter å ha lest anmeldelsen. Hadde igrunn bestemt meg for at dette kom til å bli en flopp, men ble igrunn litt fristet nå. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Noen andre enn meg som ble overrasket over den kvinnestemmen i begynnelsen av introen? Herregud så hærlig. Hadde ikke venta den akkurat Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 For et fantastisk spill. Har virkelig forelsket meg i dette. Starten var midlt sagt forvirrende og skuffende, men etter en liten stund ble jeg fullstendig oppslukt. Karakteren er helt konge, boss fighter geniale og musikken er prikken over i'en. To tommler opp hos meg Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Wtf? Hvordan kunne jeg gå glipp av denne anmeldelsen? Hadde ikke hørt om spillet engang, hadde det ikke vært for artikkelen om ekstrainnholdet. Blir definitivt å ta en titt når eksamensmaset er over....Selv om jeg har nok med SC2 beta atm:p Sjefskamper er et legitimt ord, jeg bruker det søtt og stadig selv. Høres langt bedre ut en bosskamper i mine øyne, selv om jeg har litt problemer med å svelge "sistesjef", som jo da er en naturlig forlengning av sjefskamp. Meh, bossfight! Prater man games så prater man games Jeg høster ikke inn mats, jeg farmer dem! Jeg maler ikke xp, jeg grinder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå