iStephano Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Bruker tjenesten mer eller mindre hele tiden. Etter å ha tatt noen øl og bestilt pizza med kompiser på en fredagskveld er det nice og bare gå inn på xboxen å sette på en film i HD. Tjenesten er gjennomført, har ALDRI opplevd noe loading eller hakking i filmene. Pga at tjenesten er så bra, samt at det ikke er mangen kronene det er snakk om, betaler jeg gledelig dette kontra å laste ned ulovlig. Eneste minuset er at det ikke er undertekster, verken norsk eller engelsk. Går stort sett greit, men noen filmer kunne det vært greit å hatt tekst på. Helt enig! Terningkast 6 til deg Lenke til kommentar
iFLUX Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Har faktisk bare leid èn film, og det var jula 2010. For min del har xbox, og spillkonsoller for øvrig, bare vært for spill. Er kanskje konservativt men det får bare være, klarer meg fint med å låne filmer på scene-1 og laste ned Lenke til kommentar
eveant Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hadde det bare vært undertekster, hadde jeg sikkert leid en film i uka Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Leiefilm er kjedelig. Kjøper heller filmer fra amazon.co.uk til samme pris som på Xbox Live eller billigere. Er mange filmer der jeg klarer meg uten norsk tekst . Så pr.idag ZERO! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Lenge siden jeg har lånt noe der nå altså... Problemet er prisen, en som ikke ser mye filmer eller ikke følger med på priser vil nok synes tjenesten er grei å bruke dem få gangene dem vil leie en film. Men en som meg som ser mye film og er oppdatert på priser på både leie og kjøpe filmer blir ganske så turned off av tjenesten. Blir nok aldri brukt igjen før prisene detter vesentlig ned eller det blir en form for abonnement tjeneste som lønner seg om en ser mye filmer. Pr idag en "bortkastet" tjeneste om en ser mye film....dessverre Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 0 trenger det liksom ikke da jeg kan leie på tven Lenke til kommentar
Sveinz Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Leiefilm er kjedelig. Kjøper heller filmer fra amazon.co.uk til samme pris som på Xbox Live eller billigere. Er mange filmer der jeg klarer meg uten norsk tekst . Så pr.idag ZERO! Du er vel en som liker å samle da. Og ikke har noe i mot å vente 1-2 uker på en film. Men alt er vel bedre enn å støtte noe MS holder på med tenker jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Ingen som helst. Men det er vel kanskje mere pga. nettet der eg bor pr. i dag Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Skulle leie i går, men fikk opp melding om at linja var for dårlig til å streame HD, så endte opp med å se fra disk isteden. Rart egentlig med tanke på at vi sitter på noe av det feteste av fiberlinje du får i Norge pr dags dato :s EDIT: Rettet noen leifer, ble vist litt dialektord her og der på morgenen Endret 4. juni 2011 av Bentein_InnleggNO Lenke til kommentar
Sveinz Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Skulle leie i går, men fikk opp melding om at linja var for dårlig til å streame HD, så endte opp med å se fra disk isteden. Rart egentlig med tanke på at vi sitter på noe av det feteste av fiberlinje du får i Norge pr dags dato :s EDIT: Rettet noen leifer, ble vist litt dialektord her og der på morgenen Da er det noe seriøst galt hos deg, jeg streamer hd lett med ussel 5mbit linje. La forøvrig merke til at Xmen 1 og 2 koster bare 180/240 points å leie for sd/hd. Det er halv pris av alle andre så kan virke som de begynner å slippe litt på prisene nå. Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Nettet funket helt fint ellers, endte opp med å se film streamet på pc'n ^^ Når jeg laster ned får jeg som regel 5-6mb/s hastighet, så tror det var lesinga på xboxen som leste noe feil eller at de hadde noe lagg på serveren sin akkurat da.. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Er en del snaskens filmer der nå da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå